Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

BMW K1600 GTL - serija 7 na dveh kolesih
Royal Enfield  - tehnološki preskok kot mu še nismo bili priča.
Test: Honda CB750 Hornet - Sršen ponovno bode
BMW - sistem za zaviranje v sili kmalu na motociklu
Ducati Monster 30 Anniversary - jubilejna serija ne bo zelo velika, bo pa zares posebna!
Rabljen avto, sedemsedežniki: 5 + 2 = vse, kar potrebujete
Izza balance (in volana) o 'gužvah' - oziroma o strokovnjakih za en 'd...'!
<p>Dvolitrski TDI v kombinaciji z gosto razporejenimi prestavami 7-stopenjske DSG-avtomatike vselej zagotavlja dovolj navora tudi za vleko prikolice, če vam to kaj pomeni, seveda.</p>
Jubilejna Yamaha R1 GYTR PRO - zakaj je najverjetneje ne boste imeli?
Triumph Tiger 900 Rally Aragon Edition
Test: Moto Guzzi Mandello - Točka preloma
Yamaha XSR 900 DB40 - prototip ki namiguje in proslavlja
BMW vstopa v svet mopedov in 125-ic
Nova Vespa GTV 300 - kombinacija tradicije in modernosti
Triumphov povratek med enovaljnike - Speed 400 in Scrambler 400X