Po prestižnem modelu Schumacher Edition je slovenjgraškemu podjetju Robeta v kratkem času uspelo predstaviti še en, tokrat kompakten model avtodoma na osnovi Mercedesovega Sprinterja.
Kar nekaj novosti je prinesel salon CMT v nemškem Stuttgartu, ampak za slovensko občinstvo je gotovo najbolj zanimiva Robetina premiera v razredu kompaktnih premijskih modelov. Mednarodni javnosti so tako prvič pokazali model z zvenečim imenom grškega boga privlačnosti – Adonisa.
Gre za kompaktni avtodom, namenjen dvema zahtevnima potnikoma, ki pa sta se zaradi okretnosti in kompaktnosti avtodoma pripravljena odpovedati kakšnemu prostorskemu centimetru. Ne pa tudi zvrhani meri udobja, vrhunskim materialom, napredni tehniki in razkošni opremi.
Prestiž in kup praktičnih rešitev na slabih šestih metrih
Adonis naj bi vse to ponujal na 5,93 metra dolžine, saj je nastal na osnovi Mercedes-Benzovega dostavnika Sprinter, zato so zelo podobne tudi zunanje mere z omenjeno dolžino ter 2,63 metra višine. Drugi model te znamke – za prestižnim in 7,63 metra dolgim modelom Schumacher Edition – torej uporablja Mercedesovo osnovo, s čimer pride tudi zmogljiva pogonska tehnika: štirivaljni motor s 140 kilovati 190 KM), devetstopenjskim samodejnim menjalnikom (9Gtronic) ter pogonom na zadnji kolesni par, kar obremenjenim vozilom zagotavlja boljše vozne lastnosti.
Seveda pa je moč izbrati tudi stalni štirikolesni pogon, kar nekako spada k pustolovskemu, rahlo robatemu videzu ter zanimivim platiščem. Ne manjka celotne Sprinterjeve povezljivosti, saj je na voljo inovativni sistem MBUX, velik osrednji zaslon in cel kup sodobnih asistenčnih voznih sistemov, denimo radarski tempomat, zaviranje v sili, zaznavanje mrtvega kota ipd.
Toda pri Robeti tako kot pri »večjem« bratu Schumacher Edition stavijo predvsem na ročno izdelavo notranjosti, kjer se z največjim veseljem ustavijo pri še takšni malenkosti. In kjer nič ni predobro in noben material predrag. Tako je delovni pult kuhinjskega dela iz keroka, kompozitnega materiala, ki je priljubljen v kuhinjah ter kopalnicah in je po videzu kakor marmor. Poleg tega je pult pomičen, pod njim pa se skriva pomivalno korito iz enakega materiala. Pod pultom je še 75-litrski kompresorski hladilnik, štedilnik pa je opremljen z dvema gorilnikoma.
Štirje sedeži, ena postelja
Z dvema dodatnima sedežema (s pasovi) v osrednjem delu lahko na pot vzamemo še dva potnika več, pri čemer se zunanji sedež lahko odmakne (na tirnicah) in tako obema ponudi več prostora. Za zložljivo mizo pa lahko seveda sedijo štirje – voznikov in sovoznikov sedež lahko namreč obračamo. Za ambientalno osvetlitev skrbijo LED-svetila, Adonis pa ima vgrajeno tudi litij-ionsko baterijo (100 Ah), električni ventilator za odsesavanje zraka in solarni sistem (230 W).
Tudi kopalnica s tušem je v tako kompaktnem avtodomu poglavje zase – straniščna školjka je keramična (stranišče je električno z »maceratorjem«), umivalnik je iz keroka, krilna vrata pa iz umetnega materiala, ki so v povsem odprtem položaju (180 stopinj, levo krilo) ponoči lahko tudi pregrada med spalnim in bivalnim delom. Vsi ventili za izpust čiste in odpadne vode so na elektriko. In električno pomična so tudi bočna drsna vrata.
V spalnem delu je postelja postavljena prečno kakor običajno, toda za visokorasle potnike pri Robeti ponujajo tudi bočne razširitve. Tako je klasična velikost postelje 150×182 centimetrov, ob bočnih razširitvah pa dolžina znaša zelo spodobnih 195 centimetrov. Pod posteljo je zelo uporaben prtljažni prostor, do katerega je mogoče dostopati tudi z zunanje strani, saj so krilna vrata serijska.
Preberite še: ABT se podaja v svet avtodomov
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj