Akrapovič še naprej širi ponudbo, tokrat zadovoljuje kupce BMW-jev

21. 8. 2020 | Jure Šujica
Deli

Enostavna nadgradnja ne bo zahtevala nikakršnih posegov v motorno elektroniko.

Akrapovičeva linija izpušnih loncev Slip-on zaseda v katalogu proizvajalca iz Ivančne Gorice največji delež ponudbe. Gre namreč za povsem preprosto, a učinkovito rešitev, ki zajema le zadnji izpušni lonec, kar pomeni, da je izguba nekaj kilogramov teže ter pridobitev kilovata ali dveh moči le stvar nekaj nekaj minut dela in vrtenja vijakov. To po novem velja tudi za lastnike BMW-jevih F 900 R in F 900 XR.

Oba motocikla, prvi predstavnik razreda 'slečenih', drugi pa športni potovalnik si namreč delita enak dvovaljni 900-kubični agregat, zaradi česar so jima pri Akrapoviču namenili enotno rešitev. Ta je izdelana iz kombinacije titana, a na koncu cevi, kjer izpušni plini naposled pridejo na plano obdana s prepoznavnim, ročno izdelanim zaključkom iz ogljikovih vlaken.

Kot zagotavljajo v slovenskem podjetju naj bi bil nov izpušni lonec za 21,6 odstotkov lažji od tistega, s katerim omenjena motocikla prideta iz prodajnega salona, hkrati pa naj bi ob nekoliko glasnejšemu in prepoznavnejšemu zvoku še vedno pomagal pri doseganju standardov Euro 5. Hkrati naj zaradi njegovih kompaktnih dimenzij lastniki ne bi smeli imeti nikakršnih težav pri nameščanju stranskih kovčkov.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?