BMW-jevi potovalni enduro motocikli srednjega razreda kot so BMW F 750 GS, BMW F 850 GS in BMW F 850 GS Adventure, predstavljaljo vstop v premijski razred zahvaljujoč zanesljivosti v vseh pogojih vožnje. V sezono 2021 se bodo zapeljali z več opreme in v novih, prepoznavnih barvnih kombinacijah.
Nadzor, ki ga ponujajo tako na cesti kot izven nje, solidno moč motorja za ta razred in sposobnost, da se odlično znajdejo tako pri vsakodnevni vožnji po mestu kot tudi na dolgih potovanjih, nagovarja vse, ki želijo vstopiti v svet avanturističnega motociklizma.
Poleg nove zunanje podobe, kjer najdemo tudi jubilejno barvno kombinacijo ob praznovanju 40 let družine GS s posebnim logotipom so vsi omenjeni modeli opremljeni s serijsko USB vtičnico, LED smerokazi in standardnim sistemom zaviranja v sili ABS Pro. Za odličen oprijem gum v vseh vremenskih pogojih in podlagah so sedaj serijsko opremljeni tudi s sistemom DTC, oziroma dinamičnim nadzorom oprijema zadnjega kolesa.
S tem so vse tri izvedbe teh GS-ov še varnejše. Poganjajo jih vrstni, dvovaljni motorji, ki zadostujejo normam Euro5. BMW F 750 GS zmore 57 kW (77 KM) pri 7.500 vrtljajih in postreže s solidnim navorom za ta razred. Največji navor 83 Nm doseže pri 6.000 vrtljajih na minuto. Večja modela BMW F 850 GS in F 850 GS Adventure si delita enak motor. Ta zmore 70 kW (95 KM) pri 8.250 vrtljajih na minuto, za prožnost in dober oprijem zadnjega kolesa v vseh pogojih vožnje pa postreže z 92 Nm navora pri 6.250 vrtljajih.
Kod del bogate dodatne opreme je na voljo tudi posodobljena elektronika z vsemi programi delovanja kot pri dražjih in večjih motociklih BMW-jeve družine GS.
Namesto izklopljivega ABS sistema za vožnjo po terenu (posledica evropske uredbe, ki preprečuje izklop) bo po novem skrbel program načina delovanja Enduro in Enduro Pro.
Tule si lahko preberete teste aktualnih BWM motociklov:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj