V prenovljeni podobi prvak razreda prinaša novosti, ki jih konkurenca niti ni slutila!

Piaggio predstavlja temlejito prenovljen trikolesnik MP3. Ne samo, da ima popolnoma nov obraz, odslej bo tudi digitaliziran in še močnejši.

Brez dvoma lahko zapišemo da je prav italjianski Piaggio utemljitelj sodobnih trikolesnih skuterjev, prve modele pa je na trg poslal že leta 2006.  Seveda so bili priljubljeni MP3-ji v tem času nekajkrat osveženi in od predstavitve do danes se je zvrstila že kar lepa kolona različnih modelov.

Seveda pri Piaggiu niso zaspali na lovorikah, zato so pravkar predstavili novega MP3. Ta prinaša kar nekaj novosti, za katere smo prepričani, da bodo svoje mesto kmalu našle tudi na drugih modelih.

Preberite še: Ste res še v svoji najboljši motociklistični formi? Preverite svoje sposobnosti na varen način!

Za začetek najprej nekaj besed o novi vizualni podobi MP3-ja. Medtem ko bočna silhueta ostaja zelo podobna aktualni, pa je popolnoma na novo oblikovan nos skuterja ki precej spominja na prikupen mačji smrček. Nov je tudi zadek, pri katerem pa je najbolj opazna sprememba zadnji blatnik z nosilcem registrske tablice. Ta je zdaj tako kot pri Beverlyju vpet spodaj, zaradi česar je videz zadnjega dela mnogo bolj sodoben in tudi športen.

Klasične analogne merilnike je zamenjal sodoben barvni TFT zaslon. Ta meri povsem avtomobilskih 7-palcev in bo seveda omogočal vse kar tovrstni zasloni pač zmorejo. To pomeni enostavno povezljivost, prenos GPS navigacije, upravljanje funkcij pametnega telefona in številne druge možnosti.

Serijsko bosta na krovu prisotna ABS in ASR. Še korak dlje na področju varnosti bo novi MP3 v segment prinesel s sistemom za opozarjanjen na oviro v mrtvem kotu (že videno na BMW C650 GT), novost v segmentu pa predstavljata sistem za ohranjanje voznega pasu in celo sistem za opozarjanje na možnost trka.

Doslej 499-kubični motor bo zdaj zamenjal večji 530-kubični motor, ki razvije 44 'konjev', v primerjavi z aktualnim pa je predvsem čistejši, učinkovitejši in razvije več navora v širšem razponu motornih vrtljajev.

Kaj točno to pomeni na področju zmogljivosti pa vam bomo poročali takoj, ko bomo uspeli novega MP3 preizkusiti. V kombinaciji z novim motorjem bo vselej prisotna tudi vzvratna prestava. Ta sicer ni neka posebna novost, saj je bila doslej že na voljo pri modelu MP3 500 Sport.

Z novim motorjem bodo na voljo tudi različni vozni programi; Comfort, Eco in Sport. Kot da to še vedno ni dovolj, so se pri Piaggiu odločili, da bodo dodali še tempomat.

Uvoznik skuterjev Piaggio, podjetje PVG d.o.o. je sporočil tudi že ceno za novega MP3. Različica s 400-kubičnim motorjem bo na voljo za 10.500 EUR, prestižni MP3 530 pa za 12.990 EUR.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol