Ducati, ki se je letos vrnil na prizorišče salona EICMA v Milanu je tokrat na samem salonu predstavil manj novosti kot smo jih bili vajeni v preteklih letih. A to nikakor ne pomeni, da za sezono 2024 niso dovolj osvežili svoje modelne palete.
Ducati Hypermotard 698 Mono
Ducati je večino svojih sil v letošnjem letu uperil v pripravo novega enovaljenga pogonskega agregata Superquadro Mono, na osnovi katerega je nastal njihov prvi moderni enovaljni motocikel Hypermotard 698 Mono. O tem motociklu smo na naših straneh že pisali, prav tako pa boste lahko v enem od prejšnjih člankov izvedeli vse o skrivnostih novega pogonskega agregata. Verjamemo, da je Hypermotard zgolj prvi iz tega novega Ducatijevega razreda, kaj kmalu si lahko namreč obetamo tudi hard enduro model, v kakšni izmed prihodnjih sezon pa verjetno tudi kakšen crossover.
Ducati DesertX Rally
Med novosti letošnjega leta sodi tudi Ducati DesertX Rally, ki so mu v primerjavi s standardnim DesertX izboljšali podvozje in zanj pripravili nekaj pomembnih terenskih dodatkov. Več o novem DesertX Rally si lahko preberete na tej povezavi.
Ducati Multistrada V4 S Grand Tour in Multistrada V4 RS
V družini Multistrada se bosta v sezoni 2024 pojavili kar dve novosti. Prva je prestižno oziroma polno opremljena Multistrada V4 S Grand Tour, ki bo seveda namenjena udobnim in hkrati tudi hitrim potovanjem. Druga novost, zaradi katere smo ob predstavitivi ostali brez sape pa je Multistrada V4 RS, v katero so vgradili kar motor iz modela Panigale. Več o tem modelu na tej povezavi.
Ducati Monster Anniversario
V sezoni 2024 boste lahko izbrali tudi jubilejnega Monstra, ki sicer tehničnih novosti ali pomembnih sprememb v primerjavi z aktualnimi modeli ne prinaša.
Ducati Panigale V4 SP2 30th Anniversario
Okroglo obletnico pa letos praznuje tudi legendarni in po mnenju mnogih (tudi nas) še danes eden izmed najlepših motociklov vseh časov, Ducati 916. Od prihoda tega modela na trg mineva 30 let, zato so pri Ducatiju pripravili model Panigale V4 SP2 30th Anniversario.
Na žalost mnogih in na srečo redkih srečnežev bo ta motocikel izdelan v omejeni seriji, ki bo štela le 500 motociklov. Namenili so mu cel kup detajlov in nekaj tehničnih posebnosti med katerimi se najdejo ploščica s serijsko številko, rezervoar iz brušenega aluminija, karobnska kolesa, karbonska krilca ter karbonski blatnik in še cel kup karbonskih malenkost. Jubilejni Panigale bo imel tako kot originalni 916 suho sklopko, poseben pokrov goriva, zavorni set Brembo Stylema, nastavljive stopalke za noge, konfiguracijo za samo en sedež in nekaj dirkaški dodatkov.