EICMA 2023: Vse Kawasakijjeve novosti za sezono 2024

17. 11. 2023 | Matjaž Tomažič
Deli

Kawasaki je na salonu EICMA v Milanu obiskovalce razveselil z ogledom na svoj prvi hibridni motocikel. Konkretno so dopolnili tudi ponudbo motociklov kategorije A2.

Kawasaki je za razliko od preteklih let za sezono 2024 pripravil veliko število novosti. Skupaj se nam v prihodnji sezoni obeta kar osem novih modelov, nekatere izmed njih pa je Kawasaki detajlno predstavil že pred salonom v Milanu.

Kawasaki ZX4 R/RR

V letu 2024 bo tako Kawasaki ZX-4R/RR iz svojih 400-kubikov iztisnil okroglih 80 'konjev', uvoznik DKS d.o.o. pa je na svoji spletni strani že objavil tudi ceno tega motocikla. Zanj bo potrebno odšteti od 9.484 do 10.400 EUR.

Kawasaki Ninja ZX-6R

Vsi tisti, ki ste pogrešali čistokrvne športnike iz srednje kategorije boste odslej svojo novo Ninjo ZX-6R spet lahko zapeljali tudi po cesti. Štirivaljnik, ki bo razvil 129 'konjev' je odslej namreč usklajen z evropskimi ekološkimi standardi. Dobil je nove odmične gredi in seveda modernejšo elektroniko. Močno, pravzaprav v celoti, je spremenjena tudi zunanja podoba, seveda pa bo ta model do kupcev prišel tudi z vso potrebno varnostno in drugo elektroniko, s katero bo Kawasaki brez težav konkuriral tekmecem, kot so na primer sveža Honda CBR600RR in podobni. Cena znaša 13.490 EUR.

Kawasaki Ninja e-1 in Z-e1

Kawasaki med prvimi renomiranimi proizvajalci vstopa tudi v svet električnih motociklov. Svoje električno poglavje so tako odprli z modeloma NInja e-1 iin Z-e1. Kawasaki, ki je svoj prvi motocikel izdelal leta 1953 je torej po 80-ih letih začel pisati novo poglavje v svoji zgodovini. Z modeloma Ninja e-1 in Z-e1 se je tako pozicioniral v razredu kategorije A1, torej tam, kjer so trenutno doma motocikli z delovno prostornino 125kubičnih centimetrov. Ključni tehnični podatki; 9 kW, 99 km/h in 75 kilometrov dometa. Cena; 8.185 za slečenega in 8.791 za v oklep odetega zelenega električarja.

Kawasaki Eliminator 500

Kawasaki ni spregledal prodajnega uspeha kruzerjev z delovno prostornino okrog pol litra, zato so v svoji bogati zgodovini poiskali Eliminatorja in ga opremili z vrstnim dvovaljnikom. Eliminator 500 se pridružuje modelu Vulcan S in  bo seveda motocikel iz njihove flote A2 kategorije. Osnovna geometrija je povzeta po modelu Ninja zaradi česar si lahko obetamo verjetno najboljše vozne lastnosti v kategoriji. Spredaj bo imel Eliminator 18, zadaj pa 16-palčno kolo. Na krovu bo prisotna tudi USB-C vtičnica in vse kar sodoben mestni in primestni kruzer mora imeti.

Kawasaki Ninja 7 Hybrid / Z7 Hybrid

Kawasaki Ninja 7 Hybrid pa orje ledino na področju hibridizacije motociklov. Mnogi so jih že napovedali, Piaggio je pred leti že imel hibridni skuter MP3, Kawasaki pa je prvi izmed velikih, ki je kupcem ponudil hibridni motocikel v pravem pomenu besedne zveze. Več o tem motociklu boste izvedeli v posebnem članku, ki ga bom pripravil v naslednjih dneh, za zdaj pa naj bo dovolj to, da bo Ninja 7 Hybrid vozniku omogočal izbiro med avtomatskim in klasičnim prestavljanjem in tri načine vožnje - električni, Eco Hybrid in Sport Hybrid.

Za osnovni pogon je zadolžen 451-kubični dvovaljnik, dodan pa mu je 9 kW elektromotor. Dovolj, da Ninja 7 Hybrid z mesta pospešuje kot litrski športnik, ob tem pa se na področju porabe enači z modeli iz kategorije 250 kubičnih centimetrov.

Kot pravijo pri Kawasakiju se bo že v letu 2024 športni Ninji 7 Hybrid pridružila tudi slečena različica Z7 Hybrid.

Kawasaki Ninja ZX-10R 40th Anniversary

Če so vam bile danes že ikonične poslikave iz osemdesetih in devetdesetih let všeč, potem se ne boste mogli upreti jubilejnemu modelu NInja ZX-10R. Cena za čudovito jubilejno grafiko - 22.597 EUR.

Kawasaki Ninja 500 in Z500

Svež veter je pri zelenih zapihal tudi v razredu 500-kubičnih motociklov, v katerega poleg Eliminatorja prihajata tudi Ninja 500 in slečeni roadster Z500. Oba seveda temeljita na novem 451-kubičnem agregatu, ki se po osnovnih tehničnih specifikacijah o moči ne razlikuje od tega, ki smo ga letos testirali na modelu Z400 in razvije 45 'konjev'. Je pa pridobil za 15 odstokov dodatnega navora, ki je na razpolago že pri 6.000 vrtljajih (prej pri 8.000), kar pomeni, da bo dela z menjalnikom nekoliko manj. Komponente kot so protizdrsna sklopka, USD vilice in podobno pa so zagotovilo, da bo tudi ta novi parček med boljšimi v svojem razredu. Jasno je, da bo na krovu kompletna LED razsvetljava, povezljivost, priključki za polnjenje pametnih naprav in podobno.

Preberite še: Test: Kawasaki Z400 - Talent Z

Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor