Če ne drugje, lahko svoj zmagovalni potencial najhitreje pokažeš pri moči motorja. Kar 210 »konjev« so Bavarci iztisnili iz 999-kubičnega štirivaljnika, ki bo od prihodnje sezone naprej poganjal tudi športnika z oznako RR, s čimer so pri serijski različici za kratek hip za dva »konja« prehiteli Ducatijevega Streetfighterja in MV Agusto. Dobro, kilovat moči gor ali dol v tem razredu morda res ni tako zelo pomemben, vseeno pa je dobro vedeti, da M 1000 R z mesta do 200 kilometrov na uro pospeši v vsega 7,2 sekunde.
Kot se v teh dneh spodobi, ima tudi slečeni M precej velika krilca, ki skrbijo za večji potisk motocikla k cestišču, in sicer za 11 kilogramov pri hitrosti 220 kilometrov na uro, če vam ta podatek seveda kaj pomeni. Vzmetenje je seveda polaktivno, spremenili pa so sprednjo vilico. Zavorni paket prihaja iz modela M 1000 RR, kar velja tudi za serijska kovana platišča. Masa motocikla znaša 199 kilogramov. Najbolj zanimiva pa je novica, da bo tak ekskluzivni in prestižni M 1000 R od »običajnega« S 1000 R dražji le za približno sedem tisočakov, kar pomeni, da bi ga morali domov pripeljati že za približno 23 tisoč evrov.