BMW S1000 RR bo v sezono 2023 poleg krilc, ki bodo pri hitrosti 300 kilometrov na uro generirala 10 kilogramov pritisne sile, zapeljal tudi nekoliko močnejši. Po novem bo 999-kubični štirivaljnik razvil 210 »konjev«, torej 3 »konje« več kot prej. Poleg krilc, ki v razredu športnih motociklov postajajo »must have«, pa so mu spremenili tudi zadnji del.
Manjših popravkov sta bila deležna tudi aluminijast okvir in sesalni sistem, za še boljše pospeševanje pa so za en zob na zadnjem verižniku skrajšali tudi končni prenos. Sprednja vilica je po novem postavljena pod manjšim kotom, z modelom M1000 RR pa dobite tudi M Chassis Kit, ki omogoča nastavljanje kota vpetja zadnje vilice. Seveda niso pozabili niti na elektroniko, ki je odslej bogatejša za sistem, ki omogoča varno drsenje skozi ovinek. Na voljo bo v rdeči, črni in atraktivni barvni kombinaciji BMW M.