April 2023 se počasi približuje koncu, to pa pri oranžnih iz Mattighofna pomeni, da so pričeli obračati liste na koledarju za leto 2024.
KTM-ova flota razreda cross-country oziroma hard endura bo letos za kakšen model ali dva manjša od tistih iz preteklih modelnih let, bo pa vseeno pokrivala praktično celoten razpon segmenta. Pri štiritaktnih modelih bodo kupci lahko izbirali med tremi; XC-F 450, XC-F 350 in XC-F 250, v razredu dvotaktnih modelov pa bodo na voljo modeli XC 125, 250 in 300.
Kot pravijo pri KTM-u bo pri vseh šestih modelih napredek v primerjavi z modelnim letom 2023 najbolj opazen na področju vzmetenja, ki je skorajda popolnoma novo. V osnovi bo to sicer enako, torej WP XACT zadaj, spredaj pa bodo vilice za odtenek krajše in lažje, pri čemer pa premer vilic in hod ostajata enak in merita 48 in 300 milimetrov. Tako zadnji amortizer kot sprednja vilica sta nastavljiva s pomočjo 'klikerjev', kar pomeni, da za prilagoditve na terenu ne boste potrebovali nobenega orodja. Z izboljšavami na tesnilih vilic, ki bodo po novem še bolje ščitile notranjost vilic, pa je povečana tudi zanesljivost vzmetenja in njegova trajnost.
Inovacija, ki jo je KTM v razredu dvotaktnih off road motociklov uvedel že pred nekaj leti, torej elektronski vbrizg goriva (EFI) seveda ostaja, je pa sistem vbrizga izboljšan in vključuje tudi spremenjene in učinkovitejše motorne mape.
Vsi štiritakti modeli bodo imeli prilagodljiv 'traction' sistem, sistem hitrega štarta in quickshifter. Motocikli modelnega leta z vsemi naštetimi spremembami bi morali k vsem prodajalcem prispeti že v mesecu maju.
Preberite še: V garaži počivata Bentley in Lamborghini, a eden najbogatejših Slovencev se po Dubaju vozi kar z »Uberjem«
Priporočamo tudi: Nimajo barve zato izdelujejo samo bele avtomobile, a še vseeno niso dokončani
Morda vas bo zanimal tudi ta pogovor, ki ga vodi Borut Pahor.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji