Osnova medtem ostaja enaka, na trg pa bo zavil prihodnje leto.
Da se motocikli z oznako 790 počasi poslavljajo iz KTM-ove ponudbe so Avstrijci nakazali že pred časom, ko so po Duke-u 790 predstavili še malenkost večjega brata z oznako 890. Enaka poteza je v segmentu srednje velikih enduro motociklov sledila le nedolgo tega, pri čemer pa sta luč sveta najprej uzrla tisti dve nekoliko zmogljivejši izvedbi in sicer Adventure R ter Rally. Sedaj se družini pridružuje še najbolj osnovna različica, 890 Adventure.
Osrčje najnovejšega izmed trojice ostaja enako kot pri že znanih dveh bratih: 889 kubičnih centimetrov delovne prostornine motorja, 105 'konjev' moči in pa 10 njutonmetrov navora, ki v primerjavi s 'predhodnikom' ponuja boljšo odzivnost tudi pri nižjih motornih vrtljajih, hkrati pa je skladen z okoljsko normo Euro5.
Položaj na motorju podoben kot pri dakarski specialki
Kje so torej razlike? Prva in verjetno najpomembnejša je vzmetenje. Tudi pri klasični izvedbi bo sicer na voljo vzmetenje proizvajalca WP, pri čemer pa bo na zadnjem kolesu nameščen blažilec WP Apex, za katerega inženirji trdijo, da predstavlja najboljšo rešitev za tiste, ki se med vožnjo srečujejo tako z asfaltom, kot tudi z brezpotji, ne pa (pretežno) z eno ali drugo vrsto podlage. Samo vzmetenje bo sicer ponujalo povsem zadovoljivih 200 milimetrov hoda.
Motociklisti, ki večino svojih voženj opravijo zunaj asfaltiranih cest in urbanih okolij naj bi cenili relativno ozko ogrodje motocikla, nizek zadnji blatnik, 20-litrski rezervoar goriva in pa navigacijsko napravo KTM My Ride. Na listi doplačil bo medtem na voljo večji digitalni zaslon armaturne plošče, tempomat, 'Quickshifter+ in pa ogrevan sedež ter ročice krmila.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem