Potem, ko so leta 2019 Yamaho Tenere 700 prvič predstavili kupcem, je ta motocikel zaradi svojih odličnih lastnosti in vsestranskosti hitro postal eden izmed najbolj prodajanih Yamahinih modelov. Družina 'Tenerejk' se je zato kmalu precej razširila, s prihodnjo sezono pa se ji pridružuje še en model - Extreme.
Odličen in zelo potenten ter z navorom radodaren pogonski agregat CP2 v kobinaciji z zelo vsestransko šasijo ponuja enega izmed najbolj prepričljivih 'price performance' motociklov na trgu. S prilagoditvami posameznih modelov so tako pri Yamahi poskrbeli za širok nabor kupcev, različica Extreme pa bo skladno s svojim imenom namenjena tistim, ki si želijo tudi večjo porcijo terenskih zmogljivosti.
Od ostalih modelov se bo Extreme najbolj razlikoval po svojem vzmetenju. Zanj je poskrbel specialist KYB in ima v primerjavi s standardnim modelom za 20 milimetrov daljši hod spredaj in zadaj (hod koles 230/220 mm). Vzmetenje je tudi popolnoma nastavljivo in kot pravijo pri Yamahi zato pisano na kožo tako manj kot tudi zelo izkušenih endurašev in motokrosistov.
Za več udobja in več oprijema ima Extreme stopalke iz titana, ki imajo 35-odstotkov večjo površino kot tiste na standardnem modelu, s tem pa se bistveno zmanjšuje pritisk na podplate motorista. Dodana je tudi aluminijasta zaščita hladilnika, sprednji blatnik je izdelan iz dveh delov, spodnjega in zgornjega ki ščiti pred umazanijo.
Za bolj ekstremne vožnje in zahtevno terensko uporabo je zamenjan tudi sedež. Ta je raven in enodelen, zato omogoča lažje gibanje in enostavnejše prenašanje mase. Oddaljenost skrajnega spodnjega dela motocikla od tal znaša 260 milimetrov, kolesa z naperami pa so izdelana iz anodiziranega aluminija in obarvana v zlato barvo.
Preberite še: Ta multimilijonar si je McLarna Senno postavil kar v dnevno sobo, rezultat vam bo vzel dih
BONUS VIDEO: To so skrite slabosti (in prednosti) električnih avtomobilov!