Pri Alfa Romeu so stvari končno dobili pravi zalet. Aprila bodo odkrili zastor pred modelom Milano, v drugi polovici prihodnjega leta pa bodo predstavili naslednika modela Stelvio. In potem še ...
SUV Stelvio, prvi svoje vrste pri kultni znamki, in Giulia sta modela, ki sta Alfi vrnila staro slavo. Z njima so začeli preobrat, ki ga nameravajo zdaj, ko je znamka v lasti koncerna Stellantis, nadaljevati. In znamko do leta 2027 popolnoma preobraziti v - povsem električno znamko. Nikar se ne kremžite - to seveda ni nujno slabo, če se bodo dela lotili dovolj zavzeto.
Najprej seveda Milano ...
Kako resni so pri tem, bo nakazala že skorajšnja predstavitev (napovedana za 10. april) kompaktnega športnega terenca Milano. Tudi ta model v segmentu SUV B bo še vedno gnan z električnimi in klasičnimi pogoni in bo nastajal na platformi eCMP2. Pri Alfi se radi pohvvalijo, da je vozna dinamika seveda v ospredju in le upamo lahko, da bodo besedo držali.
Potem pa še Stelvio
Zdaj je šef Alfa Romea Jean-Philippe Imparato Reutersu tudi povedal, da so znani nadaljnji koraki prenove palete. V drugi polovici leta 2025 naj bi namreč končno predstavili drugo generacijo modela Stelvio, ki bo v prvem delu svojega življenja še vedno na voljo s precej pestro pogonsko paleto. Hkrati bo to tudi prvi evropski model, ki bo nastal na večkrat omenjani novi platformi za velike modele STLA Large (več o tej platformi pa tukaj). Ne glede na dejstvo, da sprejme STLA tudi motorje z notranjim zgorevanjem (mišljeno predvsem za ZDA), bo skoraj zagotovo Stelvio na voljo le s priključno hibridnim sistemom in v baterijsko električni verziji. Stelvio bo tudi prvi model z nadzorno elektroniko STLA Brain in platformo STLA SmartCockpit, ki se osredotoča na digitalno integracijo vozila in voznika.
In Giulia
Precej hitro zatem, v prvi polovici 2026, pa naj bi iz tovarne Pomilgliano d'Arco, kjer bosta nastajala oba modela, zapeljala tudi že druga generacija modela Giluia - še vedno z baterijsko električnim in hibridnim pogonskim sklopom. Potem bo imela znamka povsem prenovljeno paleto. Tonale, ki je na trgu že kakšno leto in pol (preberite še test na povezavi), pa prihajajoč Milano, Stelvio in Giulia.
Preberite še
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji