Kot vse kaže, so odlični rezultati romunske Dacie, ki je v lasti Renaulta, zbudile nekaj bistrih glav. Pri Stellantisu so ugotovili, da sta predvsem Peugeot in Citroën 'preblizu'. In kot vse kaže, bodo tradicionalno znamko Citroën cenovno pozicionirali tako, da bo konkurirala Dacii. Pa ne samo Dacii ...
Tako je vsaj mogoče sklepati po zadnjih cenovnih premikih v Nemčiji. Kot je poročal nemški Automobilwoche (pa tudi večina drugih nemških spletnih medijev), so se pri Stellantisu odločili, da bodo z nekaterimi novimi prijemi, optimizirano ponudbo, manj modeli in le tremi paketi opreme lahko znižali cene. V Nemčiji so pri Citroënu cene v povprečju znižali za kar - 13 odstotkov! Glede na pregovorno višanje cen je to skoraj šokantna novica!
Do 6.000 evrov so oklestili cene!
Pri Citroënu menda trdijo, da gre za cenovno prilagoditev, ki jo je omogočalo vse omenjeno pa tudi postopen premik proti agentskemu načinu prodaje, ki postaja vse bolj stalnica pri večini znamk. Na ta način lahka namreč proizvajalci laže vplivajo na cenovno politiko prodajalcev, saj avto ostane v lasti proizvajalca do trenutka, ko preide v last kupca. S tem so seveda časi izjemnih popustov dokončna preteklost (tudi sicer je bilo teh v zadnjih dveh letih zaradi pomanjkanja bore malo).
Citroën C5 X: Ni križanec in nima lastnosti velike večine konkurentov, a uspeh si zasluži zaradi drugih adutov
V Nemčiji je tako Citroën spustil cene svojih modelov do 6.000 evrov, odvisno od modela, največ seveda pri modelih C4 in C5. Cene so bile v Nemčiji že sicer na precej višji ravni kot pri nas, tako da so razlike precej manjše, če jih primerjate s slovenskim cenikom. Sploh če odštejete še popust ob financiranju. Toda če bi bili popusti vsaj približno tak visoki, bi lahko kak model res že konkuriral Dacii - sploh ob upoštevanju vgrajene opreme in materialov.
Konkurenca Dacii. In Kitajcem ...
Teslin (uspešni) model z zniževanjem cen je očitno tudi pomagal, saj ameriška znamka redno ostaja v vrhu najbolje prodajanih vozil v Evropi. Odločen premik v smer zniževanja cen prihaja v (pravem) trenutku, ko v Evropo prihaja kup novih in cenovno ugodnejših kitajskih znamk. Očitno je imenovanje novega šefa prodaje Thierryja Koskasa (ki je prišel iz Renaulta in pozna Dacio do obisti) rodilo sadove.
MG4 Luxury - Zakaj bi sploh izbrali kaj drugega?
Kaj se bo s cenami po 15. septembru, ko začne nov cenik veljati v Nemčiji, zgodilo v Sloveniji, še ni jasno. Pri slovenskem zastopniku za 'Double Chevron' namreč še nimajo komentarja na zniževanje cen v Nemčiji.
Prebrerite še: Za koliko kilometrov je še goriva, ko zasveti tista rumena lučka?
BONUS VIDEO: Kateri so najboljši avtomobilski dogodki v Sloveniji in katerim se je potrebno izogniti?