Čeprav se s prenovo zgleduje po večjih bratih, modelih RS6 in RS7, pa RS5 za zdaj (še) ne dobiva elektrificiranega pogonskega sklopa.
Le nekaj tednov po tem, ko je Audi predstavil močno posodobljeno zadnjo generacijo modela A4 (ki je mimogrede pred dnevi že zapeljala tudi na slovenske ceste) in s tem tudi športno izvedbo RS4, sta se predstavila še oba kupeja, ki temeljita na isti platformi, RS5 in RS5 Sportback. A čeprav je šlo za klasično medgeneracijsko pomladitev, ki pogosto prinaša tudi spremembe pod motornim pokrovom, se pri nobenem izmed trojice tokrat to ni zgodilo.
Tam tudi po prenovi ostaja zgolj in samo bencinski šestvaljnik z dvema turbopuhaloma, brez elektromotorjev ali druge tehnologije, zaradi katere bi par lahko označili za hibrida, enaka pa je ostala tudi moč motorja. Ta bo še naprej znašala 450 'konjev' oziroma 331 kilovatov, avtomobil pa bo do 100 kilometrov na uro, tako v dvovratni kot štirivratni izvedbi, pospešil v 3,9 sekunde. Najvišja hitrost bo medtem, kot smo pri nemških avtomobilih vajeni, omejena na 250 kilometrov na uro, a jo bo moč že v tovarni povišati na (še vedno elektronsko omejenih) 280 kilometrov na uro.
Bistvo RS5 se skriva v zunanjosti, ko pozorno oko najprej opazi spremenjene odbijače na sprednjem in zadnjem delu avtomobila. Te namreč zaznamujejo bistveno večje odprtine za zajem in odvajanje zraka. Sprememb, čeravno ne prav velikih, so bili deležni tudi pragovi, za večjo popestritev pa bodo skrbeli svetleči črni dodatki, elementi matiranega aluminija in ogljikovih vlaken, odvisno od izbranega paketa.
Najprej v Evropi
Še največ sprememb (če odštejemo nove pametne LED matrične žaromete, ki so na voljo za doplačilo) je v notranjosti avtomobila. Ta je po novem serijsko odeta v kombinacijo alkantare in usnja, vozniku pa bo na sredini armaturne plošče družbo delal nov, 10,1-palčni zaslon infozabavnega sistema, ki bo usmerjen nekoliko bolj proti njemu. Doplačljivi digitalni merilniki premera 12,3 palca bodo opremljeni z grafiko, rezervirano za modele družine RS, prav tako tudi projekcijski zaslon, ki bo podatke projiciral na vetrobransko steklo.
Audi bo novega RS5 najprej ponudil evropskim kupcem, a bodo tudi ti nanj morali še nekoliko počakati. Vseeno so se odločili in že razkrili tudi njune cene, pri čemer je zanimivo, da bo vstopna cena tako za dvo- kakor tudi štirivratno različico enaka in bo na nemškem trgu znašala 83.500 evrov.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj