Skoraj polovica nižja teža in pa dodatnih pet 'konjev' je rezultat 'shujševalne diete'.
Nemški Audi je pred dnevi razkril najzmogljivejšo različico svojega modela A3, izpeljanko z imenom RS3. S tem je letvico, gledano moč motorja v primerjavi z modelom S3 dvignil še za dodatnih (skoraj) 100 'konjev'. Ker pa je od predstavitve slednjega že minilo leto dni, so v tem času na svoj račun prišla tudi podjetja, ki se ukvarjajo z različnimi (motornimi) predelavami – med katerimi pa je seveda tudi Akrapovič.
Slovensko podjetje s sedežem v Ivančni Gorici je tako predstavilo novo pridobitev iz družine Evolution Line (Titanium). Gre za njihovo najbolj priljubljeno linijo dodatkov, k temu pa botruje dejstvo, da gre za izpušne sisteme, ki ne potrebujejo nikakršnih dodatnih predelav vozila, ne motorne elektronike, kakor tudi ne morebitnih dodatnih nosilcev in podobnega.
Titan in ogljikova vlakna
Nov Akrapovičev sistem je tako mogoče namestiti neposredno kot nadaljevanje sredinskega lonca, zajema pa povezovalno cev med njim in zadnjim loncem, ki se nato nadaljuje v par izpušnih cevi na vsaki strani vozila. Celoten sistem je sicer, kot narekuje že ime, izdelan iz titana, izjema so le štirje zaključki izpušnih cevi, izdelani iz ogljikovih vlaken.
Sistem je opremljen tudi z ventilom, ki skrbi za optimalen pretok plinov ter prepoznavno motorno noto. Sicer pa sistem prinaša opazno izboljšanje zmogljivosti vozila. V primerjavi s serijskim sistemom je namreč lažji za 41 odstotkov, ob prirastku štirih kilovatov ali 5,4 'konjev' moči pa prinaša tudi dodatnih 8,8 njutonmetrov navora.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj