Te bi zajemale omejitev hitrosti pa tudi druge, še bolj radikalne ukrepe.
Omejitev največje dovoljene hitrosti je nekaj, česar na večjem delu nemške avtoceste ne poznajo. Vožnja s hitrostjo tudi prek 300 kilometrov na uro je tam vsaj dovoljena, čeprav ne gre za vsakodnevne prizore. A v zadnjem obdobju vse pogosteje prihajajo na dan pozivi po uvedbi hitrostnih omejitev tudi na 'autobahnu'. Zadnji, ki je prišel na dan s to idejo, je generalni direktor znamke Audi Markus Duesmann.
Preberite še: Dars odpira prvo prenovljeno malo počivališče, tako je videti v praksi (video)
Nemški poslovnež je namreč nedavno za časnik Süddeutsche Zeitung predlagal, da bi največjo hitrost na avtocestah omejili na 200 kilometrov na uro. Hkrati je pozval tudi k dnevom brez uporabe avtomobila, s čimer bi pripomogli k bolj učinkoviti izrabi naftnih derivatov, kar bi pripomoglo k temu, da lažje prebrodimo aktualno krizo, do katere je prišlo zaradi vojne v Ukrajini.
S predlaganimi ukrepi se nikakor ne strinja nemško združenje avtomobilske industrije VDA. Predsednica združenja Hildegard Müller je dejala, da ljudje znajo sami presoditi, kdaj in kako je treba varčno voziti, kar naj bi dokazali v zadnjem obdobju. Hkrati je dodala, da je več pozornosti treba nameniti regulaciji hitrosti glede na razmere na cesti. Meni, da je najboljši ukrep, s katerim bi dosegli želene cilje, spodbujanje k preudarnemu ravnanju, ne pa uvajanje novih prepovedi.
Kot rečeno se je sicer v zadnjem obdobju že večkrat pojavila zamisel, da bi na nemških avtocestah uvedli največjo dovoljeno hitrost vožnje. Nemški avtomobilski klub ADAC je tako predlagal omejitev hitrosti 130 kilometrov na uro, strankah Zelenih celo 120, vendar nista naletela na pozitiven odziv.
Preberite tudi: Nova oblika varčevanja: kmalu le še 120 oziroma 100 kilometrov na uro?
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj