Retrofuturistična petka predstavlja za Renault velik izziv - v njej želijo združiti dostopnost za kupce in dobičkonosnost zanje.
Renault 5 bi na trg moral prispeti naslednje leto. Francozi so se odločili staviti na retrofuturističen videz. Ostre linije in škatlasta oblika so prenesene s predhodnice, luči pa svetijo v prihodnost. Tiste, ki bodo želeli malce več, bodo razveselili z izvedenko Alpine. S tem modelom znamka obljublja veliko.
Preberite še: Tako je videti Alpinina različica prihajajoče "petke"
Kaj pa Clio?
Novi model bi lahko zagrizel tudi v prodajne številke Clia, ki je najuspešnejši Renaultov model. Pred dvema letoma je generalni direktor znamke Luca de Meo povedal, da bo na evropskem trgu v prihodnosti težko izdelati dobičkonosen majhen avto z motorjem na notranje zgorevanje, da ga je treba vsaj hibridizirati. Tako bi lahko Clia v prihodnosti ponujali le na trgih, kjer bodo vozila z motorji na notranje zgorevanje še dovoljena, pri nas pa bi se uveljavili električno gnani modeli.
Približati elektriko ljudem
Dodal je še, da poslanstvo tega avtomobila presega Renault kot znamko. Z njim želijo elektromobilnost približati množicam. Pri tem pa je ključna tudi cena; nova Petka naj bi v osnovi stala med 20 in 25 tisočaki (v najslabšem primeru 30.000).
Preberite še: Novi R5 bo morda drugačen, kot je nakazoval koncept, a menda tudi cenejši od tekmecev
Kaj dobimo za ta denar?
Baterija osnovnega modela bo shranila 40 kWh električne energije, kar bo zadostovalo za okoli 400 kilometrov dosega. Polnjenje bo podobno tistemu pri Meganu E-tech. To bo prvi Renault s tehnologijo vehiche to grid (avtomobil omrežju) - ob visokih tarifah električne energije bo to moč v hišo črpati iz avtomobila.
Fotografije: promocijsko gradivo
Australa sicer še vedno poganja motor na notranje izgorevanje, vendar mu pomaga tudi elektrika.
Preberite še: Ne boste verjeli, koliko kilometrov je prevozil ta 911 Turbo
Priporočamo tudi: 5 vozil SUV, ki bodo kmalu vredna »celo premoženje«