Številne znamke koncerna Volkswagen naj bi že nekaj časa iskale novega lastnika, vse glasnejše govorice pa namigujejo, da bo Bugatti odšel k Rimacu.
Govorice o menjavi lastništva Volkswagnovih superšportnih znamk še naprej vztrajno krožijo. Pri Volkswagnu namreč poskušajo porazdeliti skupno vsoto škodljivih izpustov novih avtomobilov, ki morajo vsako leto zadostiti strožjemu povprečju. Pred kratkim je prispela prva ponudba za Lamborghini, rešitve pa iščejo tudi za Bugatti. In kaj bi bilo lepšega, kot združitev z električno znamko, kjer pravzaprav ne bi izgubili lastništva?
Po dobrem letu namigovanj najnovejšo rešitev tvori zapletena mreža lastnikov. Pri Automobilwoche in Reuters poročajo, da bo Bugatti najprej odšel pod nadzor Porscheja, kasneje pa ga bodo premestili v skupno podjetje, kjer si večinski delež lasti Rimac, 45 odstotkov pa Porsche. Vredno je omeniti tudi, da je Porsche hkrati že lastnik 24 odstotkov podjetja Rimac Automobili. Dogovor je že odobril nadzorni svet skupine Volkswagen, usoda pa visi v rokah francoskih sindikatov, ki združitev še premlevajo. Dokončno odločitev je mogoče pričakovati do konca julija.
Združitev Rimaca in Bugattija obeta tudi obširno razvojno in tehnološko sodelovanje, ki bo služilo kot podlaga za razširitev modelne palete. Pri razvoju baterijske in polnilne tehnologije Rimac že sodeluje s Porschejem in skupino Hyundai-Kia. Prvi mož Bugattija, Stephan Winkelmann, je v nedavnih intervjujih razkril, da raziskujejo možnosti za razširitev znamke Bugatti, ki bi poleg Chirona in njegovih izpeljank vključila tudi drug samostojni model. Namignil je na baterijsko električni pogonski sklop in nov segment vozila, ki ne bo limuzina ali SUV.
Nemški Manager Magazin poroča tudi, da pri Rimacu načrtujejo prvo javno ponudbo delnic v letu 2022, vrednost podjetja pa ocenjujejo na pet milijard evrov. Ali vrednotenje vključuje tudi znamko Bugatti, ni znano. Zagotovo pa bi javna ponudba privabila veliko kapitala, ki je nujno potreben za nadaljnji razvoj in proizvodnjo hiperšportnih avtomobilov.
Informacije o prihodnosti francoskih hitrostnih rekorderjev torej ostajajo skope, a redne dopolnitve govoric namigujejo, da imajo te vsaj malo verodostojnosti. Vsekakor bi sodelovanje z vedno bolj uveljavljenim hrvaškim predstavnikom elektromobilnosti predstavljalo smotrno rešitev za prihodnost znamke Bugatti in seveda tudi za avtomobilske navdušence, saj omenjeno partnerstvo obeta nove presežnike.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del