Bencin se še ne bo poslovil, bo pa zato dobil 'pomoč v Rimčeve slogu.'
Rimac je, gledano z lastniškega vidika oziroma glede na to, kje se nahaja sedež podjetja od lanskega leta hrvaška avtomobilska znamka. 55-odstotni lastniški delež je namreč prišel v roke hrvaškega podjetnika, Mateja Rimca, ki je nato sedež podjetja preselil v Sveto Nedeljo, nedaleč stran od Zagreba, kjer deluje njegovo podjetje Rimac. Ob tem je podjetje prevzel ravno v času, ko to zaključuje proizvodnjo modela Chiron in se pripravlja na predstavitev novega modela.
Preberite še: Uradno: Rimac po novem na dveh 'stolčkih'
Kakšen bo ta zaenkrat ne ve še nihče, a glede na trenutno situacijo na področju pogonskih goriv in dejstvo, da je Rimac specialist za električne avtomobile, bi bilo pričakovati, da bo za njegov pogon skrbela (zgolj) elektrika. To je do neke mere tudi res, ne pa povsem, kar je 34-letni poslovnež razkril nedavno.
Športnik, 2+2 ali križanec
Razkril je namreč, da bo novi avtomobil močno elektrificiran, hkrati pa bo opremljen tudi z „zelo privlačnim motorjem z notranjim zgorevanjem“. Očitno bo torej za pogon skrbel (priključno-) hibridni pogonski sklop, ni pa še jasno, ali bodo pri Bugattiju predstavili še zadnjo evolucijo 16-valjnega bencinskega motorja, ali pa so razvoj že usmerili v smer manjših motorjev. Glede na nizko proizvodnjo vozil je sicer Bugatti eden izmed tistih avtomobilskih proizvajalcev, ki jih evropska zakonodaja ne zavezuje k doseganju določenih ravni izpustov CO2.
A o novincu je, razen tega, da je v razvoju že približno leto dni in do bomo kmalu lahko uzrli prve fotografije prototipov znanega izredno malo. Tako ni jasno niti to, ali bo na trg zapeljal športnik s sredinsko nameščenim pogonskim sklopom, ali pa bodo pri Bugattiju po več desetletjih (če izvzamemo konceptne limuzine) znova predstavili avtomobil s spredaj nameščenim motorjem. Hkrati se omenja možnost vstopa v segment križancev.