Povsem nova Škoda Superb ponuja več prostora in udobja, na voljo je šest pogonskih sklopov in za piko na i premore še dodatne varnostne sisteme.
Superb četrte generacije (prvotni Superb nosi letnico 2001) bo presegel predhodnika tako z bolj prefinjeno obliko kot z dodatno prostornostjo, višjo stopnjo udobja in ne nazadnje z najsodobnejšimi tehnološkimi posladki. Kupci bodo ponovno lahko izbirali med elegantno kombilimuzino z zadnjimi dvižnimi vrati ali prostorno kombijevsko izvedbo, ki bo še naprej nosila hišno oznako Combi.
Oblikovalci so se osredotočili na jasne, gladke linije, spredaj je nova maska hladilnika, ki bo pri Škodinih avtomobilih sedaj v obliki osemkotnika, zraven so novi žarometi s svetilnimi diodami, ki imajo "kristalni" videz, novi Škodin logotip pa so namestili na sprednji strani pokrova motorja. Oblikovalski oddelek je ponosen na kristalni videz žarometov (LED z boljšo svetlobno močjo) in zadnjih luči. Obe karoserijski izvedbi sta pridobili približno štiri centimetre dolžine, kombilimuzina je zdaj dolga 4,91 metra, Combi je centimeter krajši, a ima prostornejši 690-litrski prtljažnik, ki se lahko poveča na razkošnih 1920 litrov, medtem ko je pri kombilimuzini prtljažna osnova za 45 litrov manjša.
Kljub vse bolj intenzivni elektrifikaciji, ki jo narekujejo evropske oblasti, so pri Škodi ohranili širok nabor pogonskih možnosti in na voljo so bencinski in dizelski motorji ter priključni hibrid. Bencinski del motorne palete vključuje tri pogonske stroje, vstopni je 1,5-litrski TSI s podporo za blagi hibrid in 110 kilovati (150 KM). Na voljo je tudi 2.0 TSI s 150 kilovati (204 KM) ali v močnejši izvedbi s 195 kilovati (265 KM). Dizelske barve zastopa 2,0-litrski TDI, ki je prav tako na voljo v dveh izvedbah, in sicer s 110 kilovati (150 KM) in 142 kilovati (193 KM).
Najmočnejši bencinski in dizelski motor sta kombinirana s štirikolesnim pogonom in 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom DSG, katerega ročica je zdaj nameščena ob volanu. Pri Škodi posebej izpostavljajo priključni hibrid s 150 kilovati (204 KM) in 6-stopenjskim menjalnikom DSG, ki bo na voljo s kombijevsko karoserijsko izvedbo, energija za več kot 100 kilometrov vožnje na elektriko pa bo shranjena v bateriji z zmogljivostjo 25 kilovatnih ur. Baterijo bo mogoče oskrbovati z močjo do 50 kilovatov, kar pomeni, da bi se v idealnem primeru z 10 na 80 odstotkov lahko napolnila v 25 minutah.
V potniški kabini vladata prostorsko razkošje in udobje, posamezni elementi so izdelani iz trajnostnih materialov, povsem na novo je oblikovana armaturna plošča, z digitalnimi merilniki na 10-palčnem zaslonu in pokončno postavljenem informacijsko komunikacijskem zaslonu, katerega diagonala lahko meri do 13 palcev. Ni odveč pripomniti, da so v novem Superbu varnejši in udobnejši vožnji namenjeni številni asistenčni sistemi, med njimi tudi za stabilizacijo avtomobila pri bočnem vetru. In tudi drugih rešitev pod Škodinim sloganom Simply Clever ne manjka, na primer pametno držalo za telefon, ki ni namenjen samo polnjenju, ampak tudi hlajenju, ali pa s tkanino prevlečen kvader, ki se prilega eni od polic na sredinski konzoli in se uporablja za brisanje zaslona.
Četrte generacije Superba letos še ne bo na cestah, kajti serijska proizvodnja se bo začela zgodaj prihodnje leto, medtem ko bodo prvi kupci avtomobile lahko odpeljali v drugem četrtletju.
Preberite še: Izšel je novi Avto magazin: Predstavljamo vam družinsko Čehinjo, Škodo Superb. Preizkusili smo električnega Jeepa Avengerja in Minija Cooperja S Cabrio, ter se na izlet zapeljali z Alpine A110 R
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Tilen Artač
Slovenska filharmonija je z novo sezono že na široko odprla svoja vrata. Vstopnice in abonmaje za njihove koncerte najdete na tej povezavi.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?