'Luknjo' v modelni palet bo ponekod zapolnil C3, nato pa sledi povsem novi Ami.
Da je segment A v podobi, kot jo poznamo sedaj, v zatonu, je jasno že dlje časa, sedaj pa je iz njega izstopil še en avtomobilski proizvajalec, ki je nekdaj veljal za enega izmed pomembnejših igralcev v tem avtomobilskem razredu. Govora je o znamki Citroën, ki je prejšnji teden v češki tovarni v mestu Kolin končala s proizvodnjo svojega malčka, modela C1. S tem je sledila potezi Peugeota, ki je model 108 ukinil lansko leto.
Citroën C1 je sicer na trg zapeljal leta 2005 kot zamenjava za tedaj že kar priletnega Saxoja, ki je nastajal v sodelovanju s Peugeotom 106 (njegova zamenjava je bil 107). V 16 letih je v dveh generacijah prepričal okrog 1,2 milijona kupcev, kar pomeni v povprečju okrog 75.000 letno – zadnja leta precej manj. Pri Citroënu so ob tem kot uraden razlog navedli spremembo prioritet znotraj koncerna, seveda pa je vse manj zanimanja za malčka bržkone botrovalo tovrstni odločitvi.
Zgolj v mestu
Da Citroën ne bo predstavil nove generacije modela C1, je bilo sicer jasno že dlje časa. Že leta 2019 je tako postalo znano, da bo češko tovarno prevzela Toyota, kjer bo še naprej proizvajala model Aygo. Tudi ta pa je pred kratkim dobil različico Aygo Cross, ki tako napoveduje eno smer razvoja mestnih malčkov – v smer malih križancev.
C1 se je tako poleg Peugeota 108 pridružil še Oplu Adam, ki ga na trgu prav tako ni več že nekaj časa in pa Renault Twingu, evropskemu 'prvaku' v tem segmentu, ki prav tako ne bo doživel nove generacije. Zgolj znotraj koncerna Stellantis bo tako mestna središča med malimi 'klasiki' zastopal le še Fiat 500, C1 pa bo na izbranih trgih dobil novo različico skromneje opremljenega modela C3 z oznako 'You!', nato pa bo sledil povsem električni Ami, ki bo bolj sli msnj povsem prilagojen mobilnosti v mestih.
Preberite še: Predstavljamo: Citroën AMI
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"