COTY 2020: Evropski avto leta 2020 je Peugeot 208

To je že tretji naziv za francosko znamko v vsega šestih letih, sicer pa šele peto v zgodovini tekmovanja. Druga je bila Tesla Model 3 z 242 točkami, tretji pa Porsche Taycan z 222 točkami

COTY 2020: Evropski avto leta 2020 je Peugeot 208 (foto: Youtube: COTY) Youtube: COTY
2. 3. 2020

Letošnji izbor za Evropski avto leta je za nami. Tokrat žal v nekoliko drugačni podobi kot smo ga bili vajeni v minulih letih, za kar je, kot je znano že od petka, kriv izbruh korona virusa. Ta je odpihnil celoten avtomobilski salon v Ženevi, vključno z gala podelitvijo nagrad v sklopu najstarejšega tovrstnega dogodka v Evropi. Vsaj v podobi, kot smo je bili vajeni. Kljub temu so organizatorji dogodka v prazni dvorani Palexpo – no, v družbi vseh sedmih finalistov – uspeli razglasiti tudi letošnjega zmagovalca. Laskavi naziv si je na 56. podelitvi zagotovil Peugeot 208.

Letošnji zmagovalec je popolno nasprotje lanskega, ko je naziv romal k  prestižnemu električnemu križancu Jaguarju I-Pace. In če smo bili lansko leto priča najbolj tesnemu obračunu za zmago doslej, saj sta imela Jaguar in Alpine A110 po preštetih glasovih povsem enako število točk, zaradi česa je zmagovalca določilo največje število zmag v posameznih državah, je bil letos zmagovalec bolj ali manj znan še pred zaključkom štetja. Nenazadnje je Peugeot med konkurenco sedmih vozil osvojil kar 281 točk, kar je 31 več kot I-Pace, prvo mesto pa je držal vse od tretjega kroga oziroma glasovanja čeških novinarjev. Tega ni spremenilo niti glasovanje šestih žirantov Velike Britanije, ki so največ, kar 38 točk namenili Porsche Taycanu, medtem, ko jih je Peugeot dobil le 18. Za francosko znamko je to sicer že tretja zmaga v manj kot 10 letih. Leta 2014 je namreč slavil Peugeot 308, leta 2017 še 3008.

Tudi letos je bil del 60-članske žirije Sebastjan Plevnjak, ki pa Peugeotovemu novincu ni namenil največ točk. Na prvo mesto je namreč postavil edinega križanca med finalisti – ki ga na naših cestah še nismo imeli priložnosti uzreti – Forda Pumo. Drugo mesto si je po njegovem izboru zaslužil slovenski avto leta, Renault Clio, tretje pa prvi popolnoma električni Porsche, model Taycan. Peugeot je nato z dvema točkama in vsemi drugimi finalisti pristal na četrtem mestu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri