Tudi najstarejši član ekstovertirane šanske družine je zdaj dobil medživljenjsko osvežitev. In se tako oblikovno približal ostalim modelom, predvsem ravno prenovljenemu Formentorju
Morda je za koga še zdaj težko razlikovati med Leonom, ki se je rodil kot Seat, in Leonom, ki je svoje najbolj vznemirljivo, dinamično življenje nadaljeval (tudi) kot Cupra Leon (pri čemer Seatove verzija še obstaja). In preden se je rodila nova španska znamka, je bila Cupra le oznaka za najbolj zmogljive verzije tradicionalne španske znamke. Apak zdaj je vse drugače ... In Cupra je prav zaradi svojega svežega, avtentičnega, nekoliko nekonformnega oblikovanja povsem zasenčila Seata v zgolj šestih letih obstoja.
Leona označujejo pri Cupri za njihov original, za nekakšen prvinski izdelek, ki je vrednote Cupre ponesel v svet. Zato nanj gledajo še posebaj romantično. Težko bi tekel, da je zunanjost podlegla letom, toda prenova je Leona predvsem bolj približala družinskemu oblikovalskemu jeziku, s čimer podobnost s Seatom (in Seat Leonom) vedno bolj izginja ...
Povsem nov prednji del
Povsem nov je torej prednji del avtomobila, ki povzema zašiljene, ostro zarisane poteze, z novimi bolj trikotno oblikovanimi žarometi, vtisnjenimi v robove karoserije. In v njih nov svetlobni podpis treh trikotnikov. Pod linijo žarometov je ogromna in globoka trapezoidna maska hladilnika s kvadratno mrežo ter razširitvami ob bokih. Precej agresivno in samosvoje, logotip se je zato seveda moral z maske umakniti na zaključek pokrova motorja.
Preberite tudi: Cupra Leon 1.5 eTSI - Šport za začetnike
Na zadku so seveda prenovljene luči z značilno 3D grafiko, v njih pa spet svetlobni podpis treh trikotnikov, logotip Cupra pa je lahko poslej osvetljen med svtlobni pasom, spodnji del odbijača je preoblikovan, bolj čist, svetlobni odbojniki tečejo vodoravno, vdolbina za tablico je barvno kontrastna.
Več kvalitetnih materialov v notranjosti, nov osrednji zaslon
Manj odločno so se lotili notranjosti, kjer je seveda vse podrejeno digitalizaciji voznikovega delovnega prostora - poleg predelanega osnovnega zaslona digitalnih merilnikov pred voznikom je povsem nov večji, poslej 12,9 palčni prostostoječi zaslon z novim infozabavnim sistemom, v katerega so poslej vključili tudi nadzor klimatske naprave. In ta ima zdaj še osvetljen drsnik za uravnavanje glasnosti. Sicer pa pravijo, da so se posvetili materialom, predvsem površinam, ki so izpostavljene dotiku, barvni kombinacijam (več je bakrenih odtenkov ...), več je recikliranih materialov.
Piramida moči ostaja - karavan (ali kombi) je še vedno najmočnejši v družini
Tudi pri prenovljeni verziji ostaja piramida moči podobna - na vrhu je spet Sportstourer ali kombi, ki ima (še vedno) edini možnost štirikolsenega pogona. In je na voljo v najmočnejši verziji. To zdaj predstavlja 2.0 TSI motor z 245 kW (333 KM) in novim štirikolesnim pogonom in sklopko na vsaki pogonski osi zadnjega mostu. Kar seveda omogoča ciljan prenos navora in celo t.i. Drift mode funkcijo. Dodati je mogoče še zavore specialista Akebono.
Pri petvratniku ostaja vrh ponudba rezerviran za znani 2.0 TSi z 220 kW (300 KM). Pod njima je je ponudba široka - od blagohibridnih do priključnohibrinih pogonov, pa vse do dizla si je moč omisliti z razponom moči od 110 do 150 kW (150 do 204 KM), pri čemer sta oba priključnohibridna pogona s 150 in 200 kW (204 in 272 KM) zdaj na voljo s 1,5 litrskim motorjem, zmogljivejšo baterijo (19,7 kWh) in več kot 100 km dosega zgolj z e-motorjem. Za povrh je moč baterijo polniti tudi na hitri ponilnici z močjo do 50 kW.
Preberite še: