Dizel in šest valjev. Pri tej znamki si še upajo!

Mazda CX-60 zdaj tudi z novim zmogljivim in čistim 3,3-litrskim šestvaljnim vrstnim turbodizelskim motorjem.

Na slovenski trg je Mazdin športni terenec zapeljal pred dobrega pol leta in sprva je bil edini pogonski stroj 2,5-litrski štirivaljni bencinski motor, v osnovi znan iz CX-5, vendar modificiran in »navit« na 141 kilovatov (192 KM), ki v družbi elektromotorja s 129 kilovati ustvarja 241 kilovatov (327 KM) sistemske moči.

Mazda

Zdaj je Mazdina admiralska ladja na voljo z obljubljenim, predvsem pa precej bolj zanimivim na novo razvitim vrstnim šestvaljnim dizelskim motorjem. Na voljo sta različici z s 147 kilovati (200 KM) in pogonom na zadnji kolesi ter močnejša s 187 kilovati (254 KM) in Mazdinim sistemom štirikolesnega pogona. Poleg zmogljivosti in polnokrvnega zvoka, zaradi pomoči hibridnega sistema z 12-kilovatnimm (17 KM) elektromotorjem (17 KM) in rekuperacijo naj bi bil turbodizelski stroj tudi zelo varčen.

Mazda obljublja normno porabo 4,9 oziroma 5,3 litra na 100 kilometrov in hkrati enega najčistejših dizelskih motorjev na svetu. K temu pripomore tudi tehnologija zgorevanja, ki v širokih delovnih območjih zagotavlja toplotni izkoristek motorja nad 40 odstotkov.

Mazda

Močnejša različica s štirikolesnim pogonom Mazde CX-60 e-Skyactiv D zagotavlja največji navor 550 Nm in pospeši avtomobil od 0 do 100 km/h v 7,4 sekunde, najvišja hitrost je 219 km/h. V šibkejši izvedbi dizel mobilizira do 450 Nm navora, obe imata osemstopenjski avtomatski menjalnik

Tako kot pri hibridnem poognu, CX-60 tudi z dizelskim šestvaljnikom dobi sistem za prilagoditev voznikovega prostora, ki deluje s prepoznavanjem obraza s kamero in nato vključi samodejno nastavitev položaja za vožnjo glede na višino oči in velikost telesa, Sistem s pomočjo kamere določi višino voznikovih oči, potem ko ta vnese svojo višino. Sedež, volan, projicirni zaslon in zunanja ogledala se nato samodejno prilagodijo. Sistem lahko shrani nastavitve za šest voznikov in goste, poleg tega pa Mazda CX-60 lahko vleče do dve toni in pol težko prikolico.

In še cenovna zanimivost: CX-60 CX-60 e-Skyactiv je cenejša od hibridne izvedbe, cene se pri nas začenjajo pri 46.490 evrih.

Preberite še: Ali je možno, da bodo Japonci snedli besedo?

V spodnjem videu vam predstavljamo priključno hibridno različico Mazde CX-60:

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol