Novo izvedbo bodo pri Dodgu kupcem dobavljali s pomočjo zunanjega partnerja. A ne bo poceni.
Dodge se pripravlja na novo obdobje. Ob 19. uri po lokalnem času vzhodne obale ZDA naj bi namreč znamka predstavila čisto prvi elektrificirani avtomobil v svoji zgodovini, ki naj bi bil začetek počasnega ukinjanja bencinsko gnanih športnikov znamke. Do njihovega odhoda pa si Američani želijo njihov potencial izkoristiti kar najbolje. Tako so recimo vrnili v ponudbo model Durango Hellcat, okrepili ponudbo dodatkov za modela Charger in Challenger, slednjega pa znova ponudili tudi v različici brez strehe.
Preberite še: Ta ameriški novodobni klasik je v lasti slovenskega glasbenika. Uganete katerega?
Tisti, ki nekoliko bolj poznate zgodovino trenutno najbolje prodajanega športnega avtomobila v ZDA verjetno veste, da je Dodge Challengerja v prvi generaciji, ko je bila njegova prodaja še precej boljša kot danes, ponujal tudi v izvedbi z mehko streho. A ob dejstvu, da je bila proizvodnja takšnega avtomobila precej dražja, cena vozila pa zato bistveno višja, so se pri Dodgu odločili, da ta segment prepustijo le Plymouth Barracudi, sicer v osnovi enakemu avtomobilu.
Znamke Plymouth sicer že nekaj let ni več, Challenger pa vseeno še vedno ostaja na voljo kot kupe in številni ameriški mediji so se že pred časom sprijaznili z dejstvom, da kabrioleta ne bo. A pri Dodgu so se očitno premislili in ga naposled vendarle predstavili – pa čeprav ne bo šlo za avtomobil, ki bi prihajal iz redne proizvodne linije.
Pri Dodguu bodo namreč za kupce Challengerja modelnega leta 2022 in 2023 (ki bo zelo verjetno tudi zadnje za aktualno generacijo) ponudili možnost uradne predelave v izvedbo s platneno streho, zanjo pa bodo poskrbeli pri podjetju Drop Top Customs. Gre za uveljavljeno podjetje z dolgo tradicijo tovrstnih avtomobilskih predelav, pri Dodge-u pa bodo poskrbeli tudi za dostavo novih avtomobilov neposredno v delavnico omenjenega podjetja.
Pri Drop Top Customs bodo nato poskrbeli za vse potrebne predelave, kot so odstranitev trde strehe, namestitev platnene strehe, vseh ojačitev in tako dalje. Tak poseg seveda ne bo poceni, saj bodo zastopniki znamke zanjo od kupcev zahtevali dodatnih 25.999 dolarjev (na voljo bo v izvedbah R/T, R/T Scat Pack in SRT), kljub temu pa je verjeti, da se bo zanj odločilo kar nekaj kupcev, ki bodo posledično dobili takojšnjo klasiko.
Preberite še: Je to napoved najmočnejšega serijskega Challengerja pred slovesom?