Koliko kupcev se je že odločilo zanj, še ni znano, a številke nikakor niso majhne.
Povsem na mestu je trditev, da je ID.3, eden izmed zadnjih avtomobilov, ki jih je Volkswagen predstavil svetovni javnosti, hkrati tudi najpomembnejši model nemške znamke, predstavljen v tem tisočletju. Nenazadnje so mu v domačem Wolfsburgu tudi zato na koncu imena nadeli številko 3, saj gre hkrati tudi za tretji najpomembnejši model znamke v njeni zgodovini; prvi je bil seveda 'Type 1' ali po domače Hrošč, drugi pa, gledano na njegov položaj na trgu, model Golf.
Temu primerno je Volkswagen zavlačeval z njegovo celotno predstavitvijo. Sredi maja so nam pri Volkswagnu predstavili prav vse tehnične podrobnosti novinca, od cene do nabora elektromotorjev in baterijskih sklopov ter nabora dodatne opreme, hkrati pa so začeli tudi s pobiranjem prednaročil. Na kratkem seznamu le 29 držav, v katerih je bil ID.3 kupcem na voljo najhitreje, se je znašla tudi Slovenija. Te dni pa Slovenija postaja tudi ena izmed prvih držav, kamor je ID.3 zapeljal v serijski izvedbi.
Koliko kupcev se je za ID.3 odločilo od začetka prodaje do danes (in še posebno od septembra naprej, ko je bila na avtomobilskem salonu v Frankfurtu dokončno razkrita zunanjost), nam zastopnik ni želel razkriti. Znano je le, da je bilo pri nas že v prvem tednu po predstavitvi prodanih več kot 108 vozil in da je končno povpraševanje naposled močno preseglo razpoložljivo kvoto vozil.
Preberite še: