Renault Twizy bo očitno dobil naslednika, ki mu bo ime Duo, družbo pa mu bo delal še mikro dostavnik, ki se bo imenoval Bento.
Če je bil Renault Twizy za marsikoga presenečenje, ker so si ga zamislili kot križanca med motociklom in majhnim avtomobilom, bo njegov naslednik verjetno precej običajno prevozno sredstvo mestne mobilnosti.
Duo namreč ponuja nov pogled na urbano mobilnost v času, ko se prometne omejitve v mestnih središčih zaostrujejo. Ker je popolnoma električen, bo lahko zapeljal v območja z omejenimi emisijami, ki se pojavljajo ali rastejo v večini velikih mest. Novinec ne bo več pripadal znamki Renault, ampak bo član družine Mobilize, ki jo je skupina Renault ustanovila posebej za nove oblike mobilnosti.
Duo bo imel zadaj nameščeni električni motor, ki bo poganjal zadnji kolesi. Na voljo bo v dveh različicah; osnovnega, ki bo dosegel hitrost 45 km/h bo v nekaterih državah mogoče voziti brez vozniškega dovoljenja od starosti 14 let, za hitrejšega, ki se bo pognal do hitrosti 80 km/h pa bo vozniško dovoljenje potrebno. S polno baterijo bo mogoče prevoziti do 140 kilometrov, kar ja za mestno uporabo povsem dovolj. Poleg tega je vozilce z 2,43 metra dolžine zelo okretno za manevriranje v mestih in enostavno za parkiranje.
Preberite še: Renault Twizy lahko vozijo tudi štirinajstletniki
Duo ima cevasto strukturo s plastičnimi polipropilenskimi paneli, sprednji in zadnji odbijač sta enaka, plastična vlakna na odbijačih in obrobah pa so namensko zasnovana tako, da s časom zmanjšajo znake obrabe in naredijo praske nevidne. Dvoje velikih stranskih vrat s stekli se odpira navzgor (ne navzven), tako da lahko uporabniki vedno splezajo v notranjost, kjer je prostor za voznika in sopotnika.
Armaturna plošča v oranžni barvi je preprosta in intuitivna, tako da se ji lahko hitro privadi vsak uporabnik. Duo bo na voljo prihodnje leto, leta 2024 pa se mu bo pridružil še dostavnik Bento. Imel bo enak videz in je namenjen tistim, ki potrebujejo kompaktno električno vozilo za storitve zadnjega kilometra. Bento ima namesto sovoznikovega sedeža zadaj zaprt prtljažnik, ki zagotavlja blizu 700 litrov uporabne prostornine. Tovorni prostor je izdelan iz lisasto sive plastike in ima dvoje asimetričnih vrat, ki se odpirajo za izdatnih 140 stopinj. Loputa omogoča tudi prevoz dolgih predmetov na voznikovi desni strani. Na voljo bo tudi različna dodatna notranja oprema, na primer stojala za orodje.
Dua ali Benta bo mogoče z nekaj kliki naročiti prek spleta, kot kaže, ni predvideno, da bi ju prodajali, ampak ju bodo uporabniki lahko najemali v različnih kratkoročnih in dolgoročnih obdobjih.
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec