Na plan že prihajajo ideje o spremembi koncepta celotnega salona.
Klasični avtomobilski saloni postajajo vedno manj zanimivi za obiskovalce in večina izmed njih se zadnja leta sooča, na eni strani z odpovedmi avtomobilskih proizvajalcev in na drugi strani s precejšnjim upadom obiskovalcev. Tudi zato je še posebej pomembno, da priprave nanje potekajo čim bolj nemoteno. In ker tega po Ženevi niso mogli zagotoviti niti v Parizu, je tako še drugi veliki avtomobilski salon v Evropi odpovedan.
Čeprav nas do načrtovanega odprtja salona v Parizu loči še natanko pol leta (vrata naj bi se za novinarje odprla 29. septembra, trajal pa bi do 11. oktobra), je namreč koronavirus izvedbo že postavil pod vprašaj. Po pomislekih, ki so jih imeli organizatorji v zadnjih dneh, ko se je virus nezadržno širil po Evropi, je bila danes dopoldan tudi uradno sprejeta odpoved dogodka.
Tokio in New York edina med večjimi?
Organizatorji so odločitev o odpovedi pospremili z besedami, da jih ne skrbi zgolj virus, temveč tudi ekonomske posledice, ki bodo epidemiji najverjetneje sledile in bi še zmanjšale že tako slab obisk salona. Avtomobilske predstavitve, načrtovane na salonu, bodo tako kot v Ženevi tudi tokrat izpeljane prek spleta, organizatorji pa medtem že razmišljajo o prihodnosti salona. Pojavljajo se namreč zamisli, da bi sledili organizatorjem salona v Munchnu in dogajanje razširili tudi na druge novosti, povezane z mobilnostjo.
Ideja o odpovedi salona je sicer na dan prišla le malo po tem, ko je iz Združenih držav Amerike prišla informacija, da bo letos odpovedana tudi organizacija salona v Detroitu, največjega salona v Severni Ameriki. Ta naj bi letos prvič potekal v poletnem terminu, Američani pa se bodo morali tako zadovoljiti s salonom v New Yorku, ki so ga že prestavili iz spomladanskega na poletni termin. Organizacija še zadnjega večjega salona letos, tistega v Tokiu, za zdaj še ni pod vprašajem.