Inovativna postavitev rezervoarja goriva je prinesla dodaten prostor predvsem na zadnji klopi.
Znamke Honda v Evropi, še posebej po odhodu modelov Legend in Accord ne moremo več uvrščati med premijske avtomobilske znamke. Kljub vsemu pa se Japonci trudijo, da bi premijski občutek ustvarili tudi v vozilih nižjega cenovnega razreda. Zadnji avtomobil, pri katerem so to poizkusili je novi križanec HR-V, ki na naše ceste prihaja v svoji tretji izdaji in osem let po predstavitvi predhodnice.
O novem križancu smo sicer v preteklih mesecih že pisali, saj so Japonci že izpeljali kratko svetovno predstavitev, na kateri pa so, roko na srce kar nekaj stvari pustili še skritih. Tokratna evropska predstavitev pa je na drugi strani razkrila še nekaj dodatnih podrobnosti o avtomobilu, ki bo, kot je jasno že iz svetovne predstavitve v prihodnje poganjala le še kombinacija elektrike in bencina.
Z novincem so se pri Hondi oddaljili od sedanjega oblikovalskega jezika hkrati pa zasnovali minimalistično oblikovanega križanca s prepoznavno pokončno masko, ki poudarja premijski slog in kupejevsko položnim zadnjim delom, zaradi česar se zdi, da je prostora v kabini, če posebej ob dejstvu, da avtomobili v dolžino meri prav toliko kot njegov predhodnik, ki je prepričal kar 3,8 milijona kupcev; hkrati je od tal oddaljen za dodatnih 10 milimetrov, streha pa je tlom bliže za 20 milimetrov. K višji oddajenosti sicer pripomorejo tudi večja, 18-palčna kolesa.
Na zunanjem delu vozila ni opaziti večjih oblikovalskih 'izpadov' prečiščene linije z malo detajli pa se nadaljujejo tudi v notranjosti, ki jo zaznamujejo povsem ravna armatura. Njena posebnost so le odprtine za prezračevanje kabine v obliki črke L, ki naj bi svež zrak najbolj optimalno razpršile po prostoru in tudi v zanjo vrsto. Armaturno ploščo bo tako 'kazil' le infozabavni sistem z zaslonom premera devet palcev.
A skrivnost kabine je pravzaprav skrita očem. Pri Hondi so se namreč odločili, da rezervoar goriva postavijo sredinsko, pod voznkov sedež, s čimer so ga ločili od baterijskega skopa v dni prtljažnika, hkrati pa sprostili prostor pod drugo sedežno vrsto. Potniki na zadnji klopi bodo imeli zato v predelu nog e dodatnih 35 milimetrov prostora.
Za pogon vozila bo skrbel priključnohibridni pogosnki sklop, pri katerem bo osnovo predstavljal 1,5-litrski bencinski motor z močjo 95 kilovatov (131 'konjev'), pod motornim pokrovom pa mu bosta družbo delala še dva elektromotorja. Avtomobil bo sicer mogoče peljati v treh voznih programih, to so Eco, Normal in pa Sport. Električni doseg sicer zaenkrat ostaja neznan.
Velik poudarek pa so pri Hondi namenili tudi varnosti. Z HR-V-jem namreč na trg prihaja sistem Honda Sensing, kjer bo vlogo zaznavanja dogajanja pred vozilom prevzela kamera s širokim kotom in tako ukinila potrebo po dodatnih senzorjih za, na primer, zaznavanje pešcev pred vozilom, pri čemer pa bo ta sistem še nekoliko bolje deloval v nočnem času. Hkrati bo sistem sposoben zaznavati tudi prečni promet; sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu ima v primerjavi s predhodnikom 'doseg' iz treh povečan na 25 metrov.
Navkljub današnji predstavitvi pa bodo morali evropski in domači kupci na HR-V-ja še nekoliko počakati. Pri Hondi so namreč razkrili, da bo prvim kupcem na voljo šele proti koncu leta, so pa medtem že začeli zbirati prednaročila potencialnih kupcev.