Že v aprilu na slovenski trg prihaja nizkocenovnik, poleti pa v potniški izvedbi prihaja elegantnejši in imenitnejši osveženi Trafic.
Svoje delovne naloge bo torej najprej začel opravljati model Express ki je nekoliko manj opremljena in cenejša izvedba novega Kangooja in bo tudi nadomestek za Dacio Dokker, kajti Renaultova nizkocenovna romunska znamka se umika s trga dostavnikov.
Express lahko sprejme od 3,3 do 3,7 kubičnih metra tovora, ki lahko glede na izvedbo tehta od 650 do 780 kilogramov. Poganjala ga bosta prisilno polnjena 1,5-litrska dizelska motorja s 55 oziroma 70 kilovati (75 oziroma 95 KM). Predviden je tudi 1,3-litrski bencinski motor s 75 kilovati (102 KM), a ga za slovenske kupce vsaj še v začetku ne bo. Cene z vključenim davkom na dodano vrednost se začnejo pri 15.860 evrih.
Kangoo, ki je sicer že doživel premiero (zaradi pandemije žal brez prisotnosti avtomobilsko novinarske publike), bo na slovenske ceste v tovorni in potniški izvedbi prispel šele naslednje leto. Namenjen bo nekoliko zahtevnejšim uporabnikom, v svet dostavnikov prinaša kar nekaj inovativnosti, med njimi rešitve za olajšan dostop in natovarjanje.
Kadar so posamezni kosi tovora dimenzijsko izven običajnih mer, je v pomoč razmeroma enostavna odstranitev srednjega stebrička med desnimi sprednjimi in bočnimi drsnimi vrati, s čimer nastane odprtina široka kar 1.42 metra. To omogoča enostaven dostop do tovora ne glede na prostorske omejitve na primer na ozkih parkirnega prostora. V notranjosti je novost zložljivi podstrešni prtljažnik, ki omogoča prevoz dolgih in velikih predmetov, ki lahko segajo tudi nad glavo sovoznika, ne da bi omejili uporabnost spodnjega dela tovornega prostora.
Skladno s časom in modnimi smernicami ima Kangoo novo multimedijsko napravo in asistenčne sisteme za vožnjo, vključno z digitalnim notranjim vzvratnim ogledalom za boljšo preglednost za vozilom. Med drugimi pripomočki sta še sistem za nadzor nihanja prikolice in sistem aktivne pomoči pri zaviranju v sili. Tovorni prostora glede na izvedbo sprejme od 3,3 do 3,9 v običajni in od 4,2 do 4,9 kubičnega metra v daljši izvedbi. Poleg že omenjenih motorjev se bo lahko v Kangooju vrtel še najmočnejši turbodizelski štirivaljnik s 96 kilovati (130 KM). Prav tako bo prihodnje leto na voljo električno gnani dostavnik, elektromotor bo razvil 75 kilovatov, polna baterija pa naj bi zadostovala za 265 kilometrov vožnje.
V potniški različici bo novi Kangoo prostorno večnamensko družinsko vozilo s petimi sedeži in prilagodljivo notranjostjo.
Za udobje poskrbljeno
Pri Renaultu so prenovili tudi potniški izvedbi Trafica Combi in SpaceClass. Osvežiev prinaša spremenjen pokrov motorja in masko, nova odbijača ter žarometa s svetilnimi diodami, električno sklopljivi zunanji vzvratni ogledali, in še nekaj drugih kozmetičnih sprememb. V notranjosti je povsem nova armaturna plošča, odlagalnih mest je še več, nova multimedijska naprava z navigacijo je združljiva z aplikacijama Android Auto in Apple CarPlay.
Za prikaz ima 20-centimetrski (8-palčni) zaslon, opremo pa dopolnjuje indukcijski polnilnik pametnih telefonov. Trafic Combi in SpaceClass imata prtljažni prostor, ki sprejme do 1800 litrov, pri prvem se sedežni klopi druge in tretje vrste lahko spremenita v ležišče, pri drugem pa je z obračanjem in vzdolžnim pomikom sedežev mogoče pričarati pisarniško ali klubsko vzdušje.
Obe izvedbi bosta na voljo s tremi posodobljenimi 2,0-litrskimi turbodizelskimi motorji, na spodnjem delu razpredelnice je izvedba z 81 kilovati (110 KM), nad njim pa že doslej znana izvedba s 110 kilovati (150 KM), ki so ji rahlo povečali moč. Oba pogonska stroja sta lahko povezana z ročnim samodejnim menjalnikom EDC), medtem, ko pri najmočnejšem s 125 kilovati (170 KM) za prenos moči skrbi samo menjalniška avtomatika. Prav slednjega na slovenskem trgu, kamor bo prenovljeni Trafic zavozil na pragu poletja, ne bo. Prenova tovornih izvedb bo sledila v prihodnjem letu.
Novo na Metroplay: "Dezinformacije so povsod" | N1 podkast s Suzano Lovec