Obsežni modelni ofenzivi bo sledil preobrat na področju pogonskih sklopov.
Pri italijanskem Ferrariju v zadnjih letih beležijo rekordne številke, tako na področju proizvodnje, kot tudi zaslužkov. K tej rasti bo zagotovo močno pripomogel tudi križanec po imenu Purosange, ki prihaja letošnjo jesen in za katerega je pričakovati, da bo znamki prinesel vsaj tolikšen uspeh, kot ga je Lamborghiniju prinesel Urus. Očitno pa bodo pri Ferrariju že kmalu veliko pričeli vlagati tudi v nove modele in elektrifikacijo.
Preberite še: Ralph Lauren: modni mogotec z zavidljivo kolekcijo avtomobilov
Ferrari je sicer prvi hibridni avtomobil predstavil že z LaFerrarijem, nato nadaljeval z modelom SF-90, v prihodnjih letih pa se bo ta številka verjetno hitro povečevala. V obdobju med letoma 2023 in 2026 namreč v Maranellu nameravajo predstaviti kar 15 novih modelov avtomobilov (koliko izmed njih bo serijskih in koliko maloserijskih ne razkrivajo). Med njimi bo leta 2025 tudi prvi povsem električno gnani Ferrari.
Z elektriko do novih možnosti
A to bo le začetek. Leta 2030 naj bi namreč proizvodnja električnih in elektrificiranih vozil pri Ferrariju, sodeč po načrtih, ki jih je generalni direktor znamke, Benedetto Vigna danes predstavil vlagateljem, znašala kar 80 odstotkov. Polovico tega naj bi predstavljali električni, polovico pa hibridni avtomobili.
Idejo Vigne sicer zagovarja tudi predsednik Ferrarija, John Elkann, ki ob tem poudarja, da bodo novi Ferrariji ne le obdržali prepoznaven karakter, pač pa naj bi bili hkrati še bolj edinstveni. Podjetje bo zato že do leta 2026 izvedlo velik del vlaganj v realizacijo novega načrta. Za razvoj prihodnjih vozil naj bi namreč v prihodnjih leti namenili kar 4,4 milijarde evrov.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj