Reinkarnacija za prihodnje leto naj bi bila zvesta originalu.
Ford je skozi zgodovino svojega modela Mustang pripravil ali, bolje rečeno, ustvaril bogato zbirko športnih različic, pri čemer pa so verjetno najbolj poznane tiste z oznako Shelby, ki smo jo v najnovejši izdaji pred kratkim že preizkusili. No, tukaj pa so potem še SVT Cobra, Boss in pa jasno Mach 1. Slednja se je prvič pojavila leta 1969, nato pa zgolj za dve leti še leta 2003.
Vendar je zdaj uradno potrjeno, da se legendarno ime v uporabo znova vrača z modelnim letom 2021, pri čemer naj bi pri Fordu uslišali želje lastnikov klasičnih Mustangov.
Medtem ko je zgoraj omenjeni Shelby Mustang GT 500 najmočnejši Mustang v ponudbi, bo Mach 1 po besedah Forda – mimogrede, na voljo naj bi bil na vseh globalnih trgih – najbolj skrajna izpeljanka atmosferskega petlitrskega osemvaljnika.
V praksi to pomeni, da na avtomobilu ne bo imel ne turbo puhala ne kompresorja pa tudi ne kakršnekoli oblike elektrifikacije. Tako želijo pri Fordu izvedenko Mach 1 še naprej obdržati kot most med običajno različico in zgoraj omenjenim mišičnjakom s skoraj 800 'konji' pod motornim pokrovom. Koliko moči bo pod motornim pokrovom skrival novinec, zaenkrat še ni znano, saj testiranja še potekajo.
»Mach 1 ima v zgodovini Mustanga posebno mesto in čas je že, da ta posebna izdaja zavzame vrh ponudbe zmogljivih atmosferskih različic in nagradi naše najbolj zagrete navdušence, ki si želijo še več moči, natančnosti in pa ne nazadnje tudi zbirateljske vrednosti,« je dejal Dave Periack, vodja oddelka Ford Icons.