Premiera: Končno je jasno - GT86 bo GR86

Nova generacija Toyotinega vstopnega športnika z zadnjim pogonom bo vendarle dobila tudi močnejši motor. In sodelovanje s Subarujem se nadaljuje …

Naposled je tudi Toyota prestavila svoj model, ki ga je že v prvi generaciji razvijala skupaj s Subarujem. In medtem ko so pri Japonski znamki, ki je v 20 odstotni lasti Toyote, svoj model predstavili pred časom, je Toyota to storila nedavno. Če so pri Subaruju ostali pri poimenovanju BRZ, so se pri japonskem velikanu odločili za novo ime – GR86 namesto GT86.

Gre za tretji model športne veje Toyote, torej Gazoo Racinga (od tod kratica GR), ki svoje ime nosi tudi v vsej Toyotinih športnih aktivnostih. Poleg Supre in Yarisa je to torej tretji model, ki bo nosil prestižno športno oznako, ki bo sprva naprodaj jeseni na domačem trgu.

Glede na dejstvo, da je za tehniko in izdelavo tudi tokrat poskrbel Subaru (Toyota pa za oblikovanje), so tehnikalije torej bolj ali manj jasne, četudi jih pri Toyoti (uradno) še niso razkrili. Tako je jasno samo, da je novinec dolg 4,265 metra, težak 1.275 kilogramov (zelo podobno prvi generaciji), kljub nizki teži pa je karoserije čvrstejša za resnih 50 odstotkov.

Je pogrevanje hrane v plastičnih posodah v mikrovalovni pečici varno?

Za pogon skrbi 2,4 litrski bokserski štirivaljnik, ki je sicer v osnovi znan iz nekaterih drugih Subarujevih modelov. V tem modelu pa bo, kot v predhodniku, moral shajati brez prisilnega polnjenja. Kljub temu – če je verjeti podatkom Subaruja, je moč štirivaljnika 231 KM (in 250 Nm), kar je precej več od predhodnika, zato bi se naj za skoraj sekundo spustil tudi čas pospeška do 100 km/h. Tudi GR bo na voljo z ročnim šeststopenjskim ali samodejnim menjalnikom.

Preberite še:

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?