Prodrive predstavil serijsko različico dirkalnika za Dakar - s še več moči, kot jo je imel Sebastien Loeb!

Britanski specialist za dirkaško tehnologijo Prodrive je objavil, da bo dirkalnik iz Dakarja mogoče tudi kupiti - v izvedbi za vsakdanjo rabo. No, približno…

Prodrive predstavil serijsko različico dirkalnika za Dakar - s še več moči, kot jo je imel Sebastien Loeb! (foto: Prodrive) Prodrive
17. 3. 2022

Pustolovščina imenovana Dakar vam je zdaj nekaj korakov bliže. Za vse tiste, ki ste namreč občudovali spretnosti Sebastiena Loeba na puščavski dirki po brezpotjih, zdaj sledi dobra novica. Britanski specialist Prodrive, ki je bil na primer odgovoren tudi za tovarniško ekipo Subarja v WRC-ju, je namreč objavil, da bo kmalu moč kupiti 'civilizirano' verzijo brutalnega prototipnega dirkalnika Hunter.

Enak motor, več moči

Ne glede na to, da gre za prilagojeno verzijo, pa ima civiliziran Hunter seveda precej močnejši spredaj sredinsko vgrajen motor, saj dirkaška pravila zahtevajo omejitev moči. Ker teh zahtev ne rabi izpolnjevati, zmore 3,5 litrski biturbo šestvaljnik več kot 600 konjev (447 kW), kar je celo 50 odstotkov več, kot to zmore surova dirkaška specialka, in tudi 700 NM navora. Seveda je motor prilagojen vsakdanji rabi, z bolj umirjeno krivuljo moči in navora. Robat dirkaški sekvenčni ročni menjalnik so zamenjali s takšnim z obvolanskimi ročkami, zapore vseh treh diferencialov pa so ostale.

Pri Prodrivu samozavestno trdijo, da je Hunter prvi resni terenski superšportnik na trgu, saj je poleg motorja zadržali tudi podvozje s kar 400 mm hoda, pa 35 palčne terenske balonske pnevmatike, ki so seveda prilagojene uporabi izven utrjenih poti. In jasno – tudi cevno zasnovo z zaščitno kletko, ki so jo za vsakdanjo rabo seveda oblekli v nekaj tkanine.

Superšportnik za brezpotja

In v potrditev tega navajajo tudi osupljive zmogljivosti – Hunter naj bi do 100 km/h pospešil v manj kot štirih sekundah, ne glede na terensko dirkaško zasnovo pa bi naj dosegel kar 300 km/h! Pri Prodrivu trdijo, da zmore tudi tale verzija  vse, kar zmore dirkaška, z dodano možnostjo vsakdanjega udobja ter bolj civiliziranega in za voznika bolj vsakdanjega, prepoznavnega okolja.

Zaenkrat je še v prototipni fazi testiranja pri potencialnih kupcih na bližnjem vzhodu. Od koder bo verjetno tudi največ petičnih kupcev. Za maloserijski dirkalnik v 'civilni' preobleki namreč zahtevajo kar 1,2 milijona funtov – pred obdavčitvijo seveda!