Iz Avstrije prihaja nov superšportnik, narejen po zgledu dirkalnika

25. 1. 2022 | Jure Šujica
Deli

Avstrijska znamka, najbolj znana po proizvodnji motociklov bo kmalu razširila ponudbo modela X-Bow

KTM X-Bow je brez dvoma posebnež med športnimi avtomobili. Ultralahek dvosed je luč sveta uzrl leta 2008 in takoj naletel na odobravanje javnosti. Pri KTM-u so tako v prihodnjih letih proizvodnjo vozil iz 500 enot letno dvignili na 1.000, skrbeli pa so tudi za stalno večanje moči. Dvolitrski Audijev štirivaljnik je tako mesto odstopil 2,5-litrskemu petvaljniku, nastali pa sta tudi dirkaški različici GT4 in GT2, narejeni po zahtevah organizacije FIA.

Preberite še: Premiera: KTM X Bow postaja pravi dirkalnik - tudi za cestno rabo?

Slednji pa naposled prihaja na ceste tudi v 'civilni' in ne zgolj dirkaški različici, pri čemer pa med obema ne bo ravno velike razlike. Nenazadnje so namreč pri razvoju obeh sodelovali isti inženirji, pri čemer pa razvoj izvedbe, ki jo bo mogoče registrirati še ni končan. Pred njim je namreč še kopica testiranj na dirkališčih, v realnem prometu in nenazadnje tudi preizkusni trki za preverjanje njegove varnosti.

Zgolj zadnji pogon!

Kljub temu pa naj bi avtomobil obdržal kar nekaj lastnosti dirkaške različice. Tako bodo inženirji obdržali školjko vozila iz ogljikovih vlaken – rešitev, ki se je izkazala kot učinkovita in varna – enak material pa bo namenjen tudi karoseriji vozila. Teža X-Bow GT2 bo tako še vedno ostala precej nizka ter se najverjetneje ne bo približala 1.000 kilogramom.

Pod motornim pokrovom bo ostal že znan Audijev pogonski sklop, ki v svoji zadnji evoluciji v modelu RS3 proizvede nič kaj skromnih 400 'konjev' oziroma 294 kilovatov moči. Za razliko od Audijevega športnika pa bo pogon preko sedemstopenjskega menjalnika speljan zgolj na zadnji kolesni par, ki pa bo opremljen z delno zaporo diferenciala. Več podrobnosti naj bi bilo sicer znanih v prihodnjih mesecih.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja