Ko bo v začetku drugega leta na voljo še električno gnani Trafic, bo Renault povsem elektrificiral svojo floto lahkih gospodarskih vozil, saj sta že zdaj na voljo Kangoo in Master v brezemisijskih izdajah.
Trafic je najbolj prepoznavno in uspešno ime na področju dostavnikov pri Renaultu, na trgu pa je že od davnega leta 1980. Z elektrifikacijo pri francoski znamki lovijo tiste najbolj zagrete ljubitelje e-mobilnosti in pa seveda tiste, ki z dostavo v mestnih središčih in okolici res ne potrebujejo dolgega dosega, dostavnik pa tudi dosti stoji in se premika od hiše do hiše.
Doseg in zmogljivosti namenjeni urbanim in priurbanim dostavam
Zato so bili tudi pri uporabljeni tehnologiji precej realni. Trafic, ki bo sicer na voljo v dveh dolžinskih in dveh višinskih izvedbah (do skoraj devet kubičnih metrov prostora ponuja), je dobil v dno baterijo z rezervirano zmogljivostjo 52 kWh, poganja pa ga e-motor z 90 kW (122 KM), ki zmore 245 Nm navora.
Kljub tem podatkom pri Renaultu zagotavljajo, da bo tak Trafic zmogel 297 km s polno baterijo (WLTP). Če pa bo voznik izkoristil funkcijo dolgega dosega (ki hitrost omeji na 90 km/h), pa celo do 322 km. Omogoča vse možnosti polnjenja, vključno z enosmernim tokom z močjo 50 kW. Prihajajoči Fordov Transit Custom bo že ponudil recimo 380 km dosega, Peugeotev e-Expert pa recimo 330 (s precej zmogljivejšo baterijo s 75 kWh).
Električni modeli LGV še vedno za osebnimi vozili
Trg električnih dostavnikov sicer še ne raste tako hitro kakor trg oziroma delež e-vozil pri osebnih vozilih (čeprav imajo praktično vsi proizvajalci na trgu že svoje električne verzije), saj predstavljajo le sedem odstotkov vseh novih lahkih gospodarskih vozil, kot ugotavlja Automotive news Europe. Je pa res, da je trg e-LGV zrasel za več kot 70 odstotkov v prvih petih mesecih.
Preberite še: Ta simpatična Slovenka se je lotila prenove starega Volkswagnovega Transporterja, poglejte zavidanja vreden rezultat ...
BONUS VIDEO: Kateri so najboljši avtomobilski dogodki v Sloveniji in katerim se je potrebno izogniti?