Čehi so prenovili dva modela - poglejte, kaj vse zdaj ponujata Kamiq in Scala!

Kompaktna mestna križanca Kamiq in Scala, Škodina predstavnika v spodnjem srednjem razredu, sta bila istočasno deležna posodobitve. Za več dinamike in elegance, pa tudi robustnosti pravijo ...

Kamiq je seveda popularnejši od dvojice in posebej priljubljen pri ženskem delu publike, na trgu pa je od leta 2019 - pravi čas torej za (blago) prenovo. Osvežitev je tako doletela predvsem prednji in zadnji del, tehnike se v glavnem niso dotikali, ravno tako so manj pozornosti namenili notranjosti, kjer gre bolj za nove barve, ekološke materiale in nova pakete opreme. Podobno je pri Scali.

Več dinamike za Scalo in robustnosti za Kamiqa

Škoda

Kamiq ima tako še ožje tipične dnevne luči, pa večje LED žaomete pod njimi in večjo masko. Nekoliko je spremenjen odbijač, izrazitješi je nakazan ščitnik podvozja s tremi odprtinami za več terenskega videza. Tudi zadnje luči so zdaj v obrnjeni obliki C, difuzor je izrazitejši.

Prvič in sramežljivo - kaj skriva novi Superb?

 

Pri modelu Scala so dodali večjo, bolj tipično odprtino hladilnika (s kombinacijo mat in svetlečih vstavkov), meglenke so v LED tehniki, odbijač je preoblikovan, zdaj precej ožji žarometi še vedno v LED tehniki, matrični pa so za doplačilo. Tudi zadek je nekoliko preoblikovan z meglenkami, integriranimi v odbijač, novimi napisi ter zaključkom odbijača z difuzorjem.

Škoda

Pri Škodi samozavestno trdijo, da je zdaj Kamiq bolj robusten, samozavesten na cesti, medtem ko vse spremembe na Scali pomenijo, da zdaj ta model deluje bolj dinamično, elegantno.

Več ekoloških materialov v notranjosti

Škoda

V notranjosti pred vsem omenjajo nove, ekološke in reciklirane materiale, nove barvne kombinacije in kombinacije uporabljenih materialov, ki jim pravijo dekor, nekoliko pa je spremenjen tudi nadzorni modul klimatske naprave, osempalčni digitalni zaslon pred voznikom je zdaj serijski, ravno tako kot 8,25-palčni osrednji zaslon, dodali pa so tudi še kak hitri USB priključek. Pri Škodi pravijo, da je nekaj novih elementov tudi na področju rešitev Simply Clever.

Nič novega pri pogonih

Škoda

Oba modela, tako Scala kot Kamiq, sta sicer nastajala na platformi MQB A0, zato je tehnika pod pločevino seveda identična, prav dosti pa je niso spreminjali - še vedno so za pogon namenjeni trije bencinski motorji - dva trivaljnika s 70 kW/95 KM in (zdaj nekaj močnejši) s 84 kW/115 KM, tu pa je še 1,5-litrski trivaljnik s 110 kW/150 KM, pri čemer sta močnejša dva na voljo tudi s DSG menjalnikom.

Je pa nekaj novosti na področju aktivne varnosti in varnostnih asistenčnih sistemov za oba modela, tako je zdaj mogoče dobiti tudi pomočnika za parkiranje, pa Side Assist, ki zazna bočni promet v mrtvem kotu do razdalje 70 metrov, prilagodljivi in predvidevalni tempomat, samodejno zaznavanje rok na volanu ...

Preberite še: Predstavljamo vam edini pravi način zaščite avta pred točo! Ja, pa kaj še ... (VIDEO)

BONUS VIDEO: ŠKODA vs. VOLKSWAGEN: Kako različna sta si lahko dva 'sorodna' električna avtomobila?

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol