15 inženirjev je avtomobilu namenilo preko 8.600 delovnih ur.
Maloserijski model Sian FKP 37 velja za prelomnega v Lamborghinijevi zgodovini. Gre namreč za prvi in zaenkrat edini hibridno gnani avtomobil znamke, ki je bil predstavljen leta 2020, ob tem pa je potrebno omeniti, da je bilo izdelanih le 63 vozil. No, sedaj je luč sveta ugledal še 64., ki pa si z ostalimi deli le obliko in ime. Vse ostalo je namreč povsem novo in drugačno.
Po tem, ko so pri Legu, danskemu proizvajalcu igrač leta 2020 ob predstavitvi Siana izdelali repliko iz lastnih kock v razmerju 1:8 so namreč sedaj razkrili še en model, izdelan v naravni velikosti oziroma v razmerju 1:1. Avtomobila sta namreč povsem enakih mer v vse smeri, morebitna odstopanja pa so manjša od enega milimetra.
Preberite še: Tudi Lamborghinije bo gnala elektrika
Izdelava avtomobila je trajala več kot leto dni, kar pa ni nobeno presenečenje, glede na to, da je avtomobil izdelan iz kar 400.000 sestavnih delov. Pri tem so uporabili 154 različnih kosov (20 na novo razvitih prav za ta projekt), velik delež pa predstavljajo šestkotne plošče, iz katerih je izdelana karoserija avtomobila Mimogrede, iz Lego kock so do potankosti poustvarili tudi kabino modela, ki pa recimo nima delujočih LCD zaslonov.
„Naši oblikovalci obožujejo izzive, zato si lahko predstavljate, kako veseli so bili, ko smo jih prosili, naj delajo na tem modelu in na stvari pogledajo nekoliko širše kot običajno. Izkoristili so priložnost za sodelovanje z izjemnimi oblikovalci in inženirji iz naše proizvodne delavnice v tovarni Kladno na Češkem, ki izdelujejo te osupljive modele v naravni velikosti, in resnično premaknili meje tega, kar je mogoče storiti z LEGO Technic. Zahvaljujoč možnostim za ustvarjalnost, ki jih ponuja sistem, so se resnično odrezali izjemnemu dizajnu Lamborghini Sián FKP 37 LEGO Technic,“ je dejala Lena Dixen, podpredsednica oddelka za marketing pri skupini Lego.
Pri Lamborghiniju so sicer razkrili tudi nekaj tehničnih podrobnosti modela, ki bo krasil muzej podjetja na njegovem sedežu v Sant' Agati. Njegova teža tako znaša kar 2.200 kilogramov (suha teža pravega vozila znaša 1.645 kilogramov), za njegovo izdelavo pa je 15 specialistov s področja oblikovanja, inženiringa in sestavljanja porabilo 8.660 ur; 5.370 zgolj za razvoj. Hkrati je bil to tudi prvi Lego avtomobil, pri katerem so kocke naknadno pobarvali in sicer z originalnim Lamborghinijevim lakom.
Preberite še: Takšno prihodnost pripravlja Lamborghini
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji