Obeta se več sto težkih tovornih vozil dnevno.
Stalni ali vsaj občasni uporabniki severne ljubljanske obvoznice lahko že lep čas spremljajo dela, ki jih med Šmartinsko cesto in razcepom Zadobrova izvaja DARS, gre za dela na povsem novem priključku Zadobrova, ki bo še nekoliko razbremenil obstoječe povezave z ljubljanskim BTC-jem. Omenjena dela pa bodo vseeno sedaj začela posegati tudi v prometno ureditev obvoznice. Po tem ko je bil v minulih dneh oviran promet pri razcepu Zadobrova, bo sedaj oviran na novi lokaciji.
Predvidoma do sredine septembra bo promet proti Zadobrovi potekal po dveh zoženih pasovih ter na kraku razcepa Zadobrova proti Novemu mestu (na vzhodno ljubljansko obvoznico) samo po enem pasu. V nadaljevanju bo v tej smeri odprt še en dodaten vozni pas. Dela pa bodo nato potekala vse do začetka zime.
Z zimo pa se gradnja novega priključka ne bo končala. Tedaj bodo namreč resda umaknili zapore, zaradi česar bo promet znova tekel normalno, gradbišče pa bo nato znova vzpostavljeno z mesecem aprilom prihodnje leta. Zaključek del je nato predviden čez slabo leto dni, julija 2023.
Po zaključku rekonstrukcije del na priključku Leskoškove ceste bosta tako na obeh straneh obvoznice narejeni dve krožišči ter most z dvopasovno cesto na eno stran in drugi most v njegovi neposredni bližini z enim pasom v drugo smer. Hkrati bo izvedena tudi rekonstrukcija Poti ob Žici.
Nov sedež Mercatorja
Kot zapisano v uvodu bo novi priključek, ki je del dobrih devet milijonov evrov vredne rekonstrukcije dela severne obvoznice olajšal dostop do BTC-ja (poleg drugih obnovitvenih del, katerih vrednost je dorbih 18 milijonov evrov), razlog za to pa naj bi bilo med drugim tudi novo centralno skladišče podjetja Mercator, ki naj bi se nahajalo na omenjenem področju in se bo pridružilo obstoječim podjetjem, kot so Spar, Derby, Hella-Saturnus in drugi. Omenjena lokacija namreč ponuja hitrejši dostop do mesta, hkrati pa tudi do avtoceste.
Preberite še: Ta ameriški novodobni klasik je v lasti slovenskega glasbenika. Uganete katerega?
Novo in dolgo pričakovano poslopje bi v tem primeru nadomestilo obstoječi skladišči na Slovenčevi ulici za Bežigradom in pa skladišče v Zadobrovi, mogoče pa je, da bi tam mesto dobil tudi sedež podjetja. Ob tem je pričakovati, da bo zgolj zaradi novih skladišč omenjeni priključek dnevno prevozilo še nekaj sto težkih tovornih vozil, kar predstavlja veliko obremenitev za obvoznico.