Prestižna italijanska znamka je priznala, da novega modela Grecale zaradi težav z dobavo polprevodnikov in komponent ne bodo mogli predstaviti pred pomladjo.
Tako kot je sprva kazalo, so želeli ponosno šefi prestižne znamke s trizobom nov model javnosti pokazati sredi novembra, natančneje 16. novembra, kar so sicer že nekaj časa oznanjali. Toda nov in dolgo pričakovan model Maseratija, kompaktni križanec Grecale, bo vendarle ostal zakrit in to celo do pomladi prihodnjega leta, kot so sporočili pri Maseratiju!
Za znamko, ki bazira na štirih modelih (MC20, Ghibli, Levante, Quattroporte) je hitra širitev prodajne palete nujna, sploh s križancem oziroma SUV-jem, s katerim bi lahko ostali v stiku z najbolj prodajanim segmentom. Zdaj so pač moral pogoltniti grenko pilulo in počakati, da se stvari na trgu vsaj delno umirijo.
Grecale je sorodnik Stelvia
Grecale je sicer nastajal na platformi Giorgio, po kateri je seveda soroden z Alfa Romeom Stelvio. Zato bo tudi nastajal v isti tovarni kot ta model (Casino). Ravno tako so si pri Maseratiju 'sposodili' pogonske sklope pri koncernskemu sorodniku - tako se bo v 4,68 metra dolgem modelu vrtel Alfin 2,9 litrski V6 Biturbo s 375 kW (510 KM), menda bi lahko gnan nov model tudi šibkejši 2.0 turbo, skoraj zagotovo bo zraven tudi 2,2 litrski dizel. Za vse modele velja, da bi naj inženirji pri Maseratiju iz njih izvabili še nekaj dodatne moči ... Sicer pa bo Grecale serijsko opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in s pogonom na vsa kolesa.
Jasno je tudi, da bo nov Maseratijev model, ki sledi tradiciji poimenovanja po vetrovih od leta 1963, naprodaj tudi v hibiridni obliki. Za ta model pa so si tehniko izposodili pri Jeepu, kjer nosi oznako 4xe in so ga predstavili v Wranglerju. Gre za dvolitrski turbo motor, ki mu pomaga še elektromotor s 74 kW, sistemsko moč pa so označili s 276 kW (375 KM).