Kot vse kaže, nemška premijska znamka vendarle ne bo povsem obrnila hrbta malim in manjšim modelom, kot so to nekajkrat nakazali. Zdaj sporočajo, da bodo pač na novo 'izumili' vstopni premijski segment. Z ustreznimi cenami seveda ...
Če smo tudi v Avto magazinu še pred kakšnim letom poročali, da pri Mercedesu resno razmišljajo o ukinjanju najmanjših modelov, predvsem seveda razreda A in B (z vsemi karoserijskimi izvedenkami), je zdaj vendarle jasno, da tako črno ne bo.
Že na salonu IAA Mobility v Münchnu (5. - 10. 9.) bo Mercedes predstavil nov koncept vstopnega vozila v premijskem razredu.
Nov koncept že v Münchnu
In to bi seveda prav lahko bil naslednik aktualnega razreda A ali B. Po silhueti sodeč, gre za kupejevsko izvedbo, ki pa bi lahko skrivala tudi športno terensko zasnovo. Glede na zahtevan donos je verjetno, da bo novinec križanec, saj ti modeli dosegajo višje cene in donose.
Kot poroča Automotive news, je Mercedesov šef Ola Kallenius napovedal želen 14-odstoten donos, ki bi ga morali dosegati skozi celoten portfelj. Povprečna dosežena cena Mercedesovega vozila zdaj znaša menda 73.000 evrov - kar je neverjetnih 43 odstotkov več kot leta 2019!
Le še 4, namesto 7 izvedenk
Da bo strategija pri kompaktnih modelih vendarle nekoliko drugačna kot napovedano še pred letom, je bilo slutiti že v začetku leta, ko je Kalenius napovedal vlaganja v kompaktni segment, ki pa bi ga naj vendarle skrčil.
Tako bo Mercedes v prihodnje ostal na štirih, namesto na sedmih modelih (razred A, razred B, A limuzina, CLA, CLA kombi, GLA (plus EQA) in GLB (plus EQB)) kot doslej. Hkrati pa naj bi ti modeli nastajali na platformi MMA, ki je v osnovi sicer namenjena baterijsko električnemu pogonu, lahko pa sprejme tudi klasične pogone.
Preberite še: Nemški avtomobilski velikan naredil to, kar niste verjeli, da se bo zgodilo. Pa se je!
BONUS VIDEO: Spoznajte Mercedesovo prestižno limuzino, oblikovano pod vodstvom slovenskega mojstra Roberta Lešnika