Neuradno: Nemčija nasprotuje evropskim omejitvam CO2; bencinarji ostajajo?

25. 2. 2022 | Jure Šujica
Deli

Namesto odvisnosti od elektrike si Nemci želijo več možnosti alternativnih izbir.

Nemčija velja za državo z največjo avtomobilsko industrijo v Evropi, pa tudi za državo, v kateri je vsako leto prodanih največ novih avtomobilov, hkrati pa tam domuje tudi največ avtomobilskih znamk. Trendi, ki se kažejo na tamkajšnjem avtomobilskem prizorišču so zato še kako pomembni za celotno Evropo. In čeprav se tam proizvajalci precej posvečajo elektrifikaciji voznega parka, zahtevam Evropske Unije oblast očitno ni naklonjena.

Na nedavnem neuradnem srečanju evropskih ministrov naj bi namreč nemški minister Volker Wissing dejal, da Nemčija tudi po letu 2035 ne namerava končati s prodajo novih vozil, ki bi jih poganjal bencin ali dizel. Po poročanju italijanskih novinarjev portala Motor1 naj bi namreč jasno dejal, da Nemčija želi nadaljevati s prodajo tovrstnih vozil, ki pa jih bodo poganjala zgolj in samo sintetična goriva.

Enako mislečih vse več

„Ne moremo se zanašati zgolj na vodik in električno moč. Ostati moramo energetsko nevtralni,“ je dejal Wissing, ob tem pa dodal, da je po vrhu vsega proizvodnja oziroma razpoložljivost električnih avtomobilov enostavno premajhna. Njegovo mnenje naj bi sicer delil tudi italijanski minister za ekološko tranzicijo, Roberto Cangolani.

Tako Nemčija, kot tudi nemške avtomobilske znamke so sicer že vse od zaostrovanja Evropske Unije na področju pogona ter izpustov novih vozil med najglasnejšimi nasprotniki sprememb. Hkrati nekatera največja tamkajšnja imena aktivno razvijajo alternativne rešitve, kot so sintetična goriva, hidrogenirano rastlinsko olje, ali pa parafinska goriva, ki pomagajo pri izdatnem zmanjševanju škodljivih snovi v okolje, hkrati pa ne zahtevajo večjih sprememb pri pogonski tehniki vozil.

Preberite še: Audijevi dizli skoraj okolju neškodljivi?