Tudi novi Abarthov model, ki mu je osnovo posodil Fiat e600, bo seveda električno gnan in bo zmogel do 170 kW (240 KM). Inženirji pa so se odločili za nekaj dodatne mehanike stare šole ...
Pri Abarthu so se le odločili in pokazali nekaj več. Abarth 600e prihaja kot drugi povsem električni primerek te (pod)znamke - prvi je bil seveda e500. In pri Abarthu obljubljajo, da je tudi ta model naslednik vsega tistega, kar poznavalci in bodoči lastniki od njega pričakujejo.
Do 170 kilovatov zmore e-motor
Prav dosti podatkov niso razkrili, zano pa je, da bo električni pogon zmogel 170 kW (240 KM), ki se prenašajo na prednji kolesi. Toda pozor - pri Abarthu so stopili korak naprej in za razliko od večine konkurence, ki se zanaša na pametno krmiljenje motorja in asistenčnih sistemov za simulacijo zapore, v prednji diferencial vgradili klasično mehansko zaporo, ki zagotavlja več oprijema ob pospeševanju in na podlagi s slabšim oprijemom, pa tudi več stabilnosti in boljšo vodljivost. Drugih podatkov pa pri Abarthu še ne razkrivajo.
In doseg?
O podvozju in drugih posebnostih na paltfromi Perfo eCMP razvitega modela ni še nič znanega, razen da so uporabili vioskozmogljive 20-palčne pnevmatike za električna športna vozila, ki zagotavljajo dober oprijem in hkrati omogočajo kar največ dosega. No, o dosegu ravno tako ni še nič znanega, toda če je sklepati po dosegu njegovega šibkejšega 'bratranca', bi lahko baterija s 54 kWh ponudila vsaj kakšnih 350 km dosega.
Kdaj natančno bo športni malček na trgu, še ni znano, objavili so le, da bo najprej na voljo omejena serija 1949 primerkov z imenom Scorpionissimo, ki se seveda nanaša na rojstno leto znamke.
Preberite še
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"