Za zdaj je govora zgolj o tehničnih možnostih, pravih obljub pa še ni.
Pred časom je ameriški avtomobilski proizvajalec Dodge, sicer znan predvsem po svojih športnih avtomobilih, razkril novo generacijo poleg Viperja verjetno najbolj znanega med njimi, Chargerja. Avtomobil, ponovno oblikovan kot dvovratni kupe, se oblikovno močno naslanja na izvirnika s konca 60. let prejšnjega stoletja, a z njim razen oblike in imena nima kaj dosti skupnega. Novinca namreč poganja elektrika.
Nov pogon bo namreč kmalu postal stalnica v vseh njihovih avtomobilih, kar pa ne pomeni, da ne bo vrnitve k termičnim motorjem. Pri Dodgeu (ki je sicer v lasti koncerna Stellantis) namreč razkrivajo, da platforma STLA Large, ki bo najverjetneje služila kot osnova za prihodnjo generacijo Chargerja in Challangerja, omogoča tudi vgradnjo termičnih motorjev.
Preberite še: Dodge Charger izgublja par vrat - pa tudi nekaj precej bolj pomembnega
Modularna zasnova naj bi namreč omogočala odstranitev elektromotorjev in baterijskega sklopa ter namestitev tunela s kardansko gredjo, menjalnika in trilitrskega bencinskega šestvaljnika Hurricane. Slednji je ne nazadnje služil tudi kot osnova za nedavno predstavljen motor HurriCrate, ki bo po zaslugi para turbo puhal proizvedel kar 550 'konjev' ali 402 kilovata moči. Združljivost platforme in pogonskega sklopa je potrdil tudi generalni direktor Dodgea Tim Kuniskis.
Ne glede na to pa je Kuniskis v isti sapi potrdil, da tovrstne opcije ne nameravajo ponuditi na trgu v sklopu lastne ponudbe. „Zagotovo ne bomo predstavili česa takega,“ je odgovoril za portal Drive. A to še ne pomeni, da se takšne predelave ne bo lotil kdo drug, morda tudi s pritrditvijo ameriške avtomobilske znamke. Novi Charger bi v tem primeru vseeno ponujal vsaj približno enak občutek kot aktualna generacija tudi v prihodnje."