Novi križanec napovedal velike načrte ameriške znamke

8. 9. 2022 | Jure Šujica
Deli

Za kupce se bo boril v enem najbolj zanimivih segmentov v Evropi.

Ameriški Jeep ima kot del koncerna Stellantis v zadnjem obdobju naposled dostop do različnih novih tehnologij, ki so med drugim povezane tudi z elektrifikacijo znamke. In če je bila ameriška znamka pred kakih letom na tem področju še precej za konkurenco, zadnje novice, ki prihajajo iz podjetja, kažejo, da nameravajo specialisti za terenska vozila že zelo kmalu na tem področju narediti velik korak naprej.

Preberite še: Jeep pripravil (r)evolucijo ... na področju brisalcev stekla

Na današnji tiskovni konferenci so povedali, da nameravajo do leta 2025 razkriti kar štiri nove avtomobile, ki jih bo lahko poganjala izključno elektrika. A to je le začetek celotnega načrta. Do leta 2030 nameravajo namreč pri Jeepu celotno proizvodnjo vozil za evropski trg elektrificirati, hkrati pa bo tudi polovico vozil za ameriški trg poganjala elektrika. S tem bodo brez težav zadostili zahtevam Evropske unije.

Nov načrt bo zajemal štiri nove modele, pri čemer za  zdaj en model ostaja popolna novost. Ta bo družbo delal velikemu križancu z imenom Wagoneer S, modelu Recon, ki se bo za kupce boril v segmentu Land Rover Defenderja in pa modelu Avenger, sicer najmanjšemu v ponudbi, a hkrati tudi prvemu iz četverice, ki bo zapeljal na ceste.

Avenger je namreč prav danes doživel svojo premiero, v ponudbi pa bo nadomestil ostarelega Renegada, ki že čuti svoja leta – tudi pri prodaji, saj njegove prodajne številke drastično upadajo, kar je za tako star avtomobil brez dvoma razumljivo.

Novinca bodo pri Jeepu sicer proizvajali v poljski tovarni Tychy, razvili pa so ga na platformi STLA, ki je nastala na PSA-jevi CMP. Pričakuje se, da bo opremljen z enakim 100-kilovatnim, kot ga recimo lahko najdemo v Peugeotu e-2008, a naj bi na drugi strani ponujal precej večjo avtonomijo. Ta naj bi po meritvah WLTP namesto 330 znašala okrog 400 kilometrov. Več informacij naj bi razkrili 17. oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu, ko se bo tudi začelo pobiranje naročil. Prva vozila bodo sicer dobavljena v začetku prihodnjega leta, avtomobil pa bo na voljo tudi s klasičnimi termičnimi motorji.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj