Medtem ko oblikovno novi Razred C ne prinaša revolucije in ostaja precej nevpadljiv, pa se po tehnološki plati še kako zgleduje po Razredu S
Mercedes-Benz razreda C je morda najmanj zaželen, a še vedno polnopraven član družine s trikrako zvedo kot zaščitnim simbolom. Nenazadnje za marsikoga predstavlja prvi korak v svet limuzin omenjene znamke, bodisi v obliki službenega, ali pa domačega avtomobila, pri čemer nekako velja, da povprečna starost njegovih kupcev v Evropski Uniji znaša 49 let. Ob tem so pri Mercedesu v štirih desetletjih (upoštevajoč predhodnike kot je model 190) uspeli prodati preko 10 milijonov vozil, četrtino tega zgolj za časa zadnje generacije v zadnjih sedmih letih.
A če je 'baby Benz' doslej veljal za malčka v ponudbi, pa si tega sedaj skoraj ne zasluži več. Morda ne že zaradi velikosti – v dolžino je zrasel za šest centimetrov, medosna razdalja pa je večja za dva centimetra in pol – pa zaradi svoje tehnološke dovršenosti. Razred C se namreč brez sramu zgleduje po največji limuzini v ponudbi, razredu S.
Podobnosti se začnejo že na sprednjem delu vozila. Novinec (ki z boka sicer še vedno močno spominja na predhodnika, pa vendar ne gre zgolj za 'facelift') je namreč po paradnem konju prevzel tako imenovane Digital Light LED sprednje žaromete, ki ponujajo kar 1,3 milijona svetlobnih točk (na voljo za 1.800 evrov doplačila), zaradi česar omogočajo ne le izredno natančnega svetenja, temveč v teoriji celo projiciranje prometnih znakov na tla, česar pa zakonodaja zaenkrat še ne dopušča.
Oblikovno sicer avtomobil prinaša nekoliko bolj svež videz, pomembna novost pa je umik pokončne zvezde iz zgornjega roba sprednjega odbijača. Kot so nam zaupali pri domačem zastopniku znamke se namreč želijo nekoliko približati mlajšim kupcem novih avtomobilov. Velik logotip na sredini maske, ki pod seboj skriva številne senzorje in kamere medtem še naprej ostaja prisoten.
Kabina – ki po prvih občutkih ponuja dovolj prostora za prevoz štirih odraslih oseb tako spredaj, kot zadaj – pa z vidika tehnike prinaša največji napredek. Na našem trgu, kjer bosta na voljo zgolj paketa Avantgarde in AMG Line se namreč na sredini bohoti pokončno postavljen na dotik občutljiv zaslon infozabavnega sistema s premerom 11,9 palcev, kakršnega najdemo tudi v nižje opremljenih izvedbah razreda S. Zaslon instrumentne plošče medtem meri med 10,25 in 12,3 palce. Sicer pa bo novi Razred C lahko opremljen tudi z bolj ali manj celotno ponudbo asistenčnih sistemov, dobavljivih v dražjih modelih.
Motorna ponudba bo na začetku sestavljena iz treh bencinskih in treh dizelskih motorjev prostornine dveh litrov in s štirimi valji. Kasneje bo ponudba še nekoliko zrasla, tudi na račun športnih izvedb AMG in pa priključnih hibridov na bencinski ter dizelski osnovi. Ti bodo ponujali kapaciteto baterije 25,4 kilovatnih ur in pa možnost polnjenja z močjo do kar 55 kilovatov. Električna avtonomija teh različic naj bi znašala 100 kilometrov po standardu WLTP. Sicer pa bodo prav vsi pogonski sklopi opremljeni z blagohibridno tehnologijo, pri čemer bo generator motorju dodal do 15 kilovatov moči.
Cene za novi Razred C se bodo pričele pri 45,900 evrih za izvedbo C180 naa bencinski strani oziroma pri 48.900 evrih za dizla, kolikor bo potrebno odšteti za izvedbo C200d. Za kombi izvedbo (ki prinaša 490-litrski prtljažnik) bo medtem potrebno odšteti dodatnih tisoč evrov. Pri Mercedesu sicer dvig cene v primerjavi s predhodnikom opravičujejo s precej večjo količino dodatne opreme – te naj bi bilo za kar 8.500 evrov več. Sicer pa so pri domačem zastopniku za izvedbi C 200 in C 220 d na začetku prodaje pripravili posebno akcijo, po zaslugi katere se bodo cene za limuzinski izvedbi pričele pri 39.000 oziroma 44.000 evrih). Letos naj bi sicer prodali okoli 50 vozil.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj