Tudi novi Peugeot 308 se sooča s polprevodniško krizo (novo v Sloveniji)

Najnovejši lev bo prišel z zamudo in šele zgodaj spomladi bodo znane slovenske cene.

Tudi novi Peugeot 308  se sooča s polprevodniško krizo (novo v Sloveniji) (foto: Žiga Intihar) Žiga Intihar
26. 11. 2021

Prišel, na kratko pozdravil slovensko avtomobilsko novinarsko srenjo in potem so ga pospravili nazaj v kletko. Takšna je bilanca predpremierne predstavitve najnovejšega Peugeotovega leva, nove generacije modela 308, ki bi že moral biti v prodajnih salonih, a ga je zaustavila kriza z dobavami polprevodnikov. Zamik začetka prodaje bo trajal skoraj štiri mesece in zato pri slovenskem uvozniku še nekaj časa tudi ne bodo razkrili cen.

Preberite še: Opel Astra zapeljala v Slovenijo. Ampak... (novo v Sloveniji)

Pravzaprav bo imel novi 308 s seboj kar težko breme, saj spada v velikostni razred, ki so ga v zadnjih letih v dobršni meri osvojili križanci, hkrati pa je prav v tej skupini (še vedno) precej ostra konkurenca med petvratnimi kombilimuzinami.

In kaj je novega v primerjavi s predhodnikom? Pravzaprav vse, od platforme, ki zdaj omogoča tudi hibridne izvedbe, do zunanje oblike, ki je bolj vpadljiva kot pri predhodniku, komunikacijskega sistema, ki je enostavnejši in hitrejši in nenazadnje tudi dodatnih asistenčnih sistemov.

Daljši in pametnejši

Novi 308 je kar deset centimetrov daljši od predhodnika, nekoliko širši in za odtenek nižji. Najbolj izstopa sprednji del z veliko masko hladilnika in matričnimi žarometi. Je tudi prvi Peugeotov model z novim logotipom znamke, ki je zanimiv tudi zato, ker ga izdelujejo v Sloveniji.

V notranjosti voznika in potnike pričaka povsem nova armaturna plošča, ki je še vedno zasnovana v Peugeotovem slogu, kar pomeni visoko dvignjene merilnike in nizko spuščen majhen volanski obroč. Na sredini je povsem nov komunikacijski zaslon, s katerim voznik upravlja posamezne sisteme in funkcije podobno kot s pametnim telefonom.

Prvič tudi s hibridnim pogonom

V začetku prodaje bosta a voljo dva 1,2-litrska bencinska prisilno polnjena trivaljnika z zmogljivostjo 81 oziroma 96 kilovatov (110 oziroma 130 KM), pridružujeta še 1,5-litrski štirivaljni turbodizel, ki razvije 96 kilovatov in priključno hibridni izvedbi s kombinacijo 1,6-litrskega bencinskega štirivaljnika in elektromotorja s sistemsko močjo 132 oziroma 162 kilovatov (180 oziroma 225 KM). Sčasoma bo na voljo še nekaj drugih pogonskih možnosti (vključno z elektriko), približno dva meseca za običajnim pa bo tudi na slovenski trg zapeljal kombijevski 308.

Preberite še: Novi Peugeot 308 bo tudi povsem električen