Dotaknili so se ga zunaj in znotraj - nekaj sprememb je tudi pod pokrovom motorja.
Prvo Corso je Opel predstavil leta 1982, danes pa je na tržišču že šesta generacija tega modela. To so zdaj osvežili zunaj in znotraj, po novem pa bo priljubljeni model na voljo tudi s hibridnim in izboljšanim popolnoma električnim pogonom.
Skladnejši z drugimi modeli
Spremembe so najopaznejše na karoseriji; prenovljena sprednja maska zdaj sovpada z oblikovalskim jezikom, ki ga znamka uporablja tudi pri drugih modelih (npr. Mokka ali Astra) in je bolj odprta. Novi na prednjem delu so tudi izboljšani LED matrični žarometi; poleg spremenjenega videza so zdaj sestavljeni iz 14 posameznih svetilnih LED elementov. Zadaj večjih sprememb ni, razen tega, da bo napis Corsa zdaj pri vseh Corsah na sredini prtljažnih vrat.
Več digitalizacije
Pri Oplu so pripravili nove vzorce tkanin, nova sta tudi prestavna ročica in volanski obroč, vendar pa to niso največje oziroma najpomembnejše spremembe. Za doplačilo bo Corsa zdaj na voljo z digitalno instrumentno ploščo, na sredini kabine Corse pa bo zdaj lahko 10-palčni zaslon, občutljiv na dotik; na njem se bo prikazovala cela vrsta informacij. Mobilni telefoni se bodo zdaj s tehnologijo Android Auto in Apple CarPlay povezovali brezžično.
Nova dodatna oprema
Corsa bo zdaj lahko opremljena tudi s prilagodljivim tempomatom, opozorilnikom za mrtve kote in kamero, ki opravlja funkcijo vzvratnega ogledala in sistemom za zaviranje v sili. Poleg tega bodo okrasni deli na karoseriji lahko v črni ali pa srebrni barvi - odvisno od izbrane opreme.
Kaj pa pogon?
V ponudbi ostajajo vse tri neelektrificirane bencinske izvedenke. Corso bo zdaj lahko poganjal tudi blago hibridni motor v 2 različicah; prva ima 74 kW, druga 100 kW moči in v obeh primerih je 1,2-litrski bencinski motor spojen z dvosklopčnim avtomatskim menjalnikom.
Corso-e bo nadomestila Corsa Electric. Njena šibkejša različica bo imela 136 KM oziroma 100 kW ter 357 km dosega (WTLP). Na voljo bo tudi močnejša električna Corsa, ki bo imela 156 KM (115 kW) in bo zmogla prevoziti 402 km (WTLP). Slednja ima pogonski sklop, ki je enak tistemu v Peugeotu e-208.
Kako nas je navdušila Corsa-e, si lahko ogledate v tem videoposnetku!
Preberite še: Slovenski as Jan Oblak ima v svoji garaži Porscheja, naokrog pa se največkrat prevaža s tem "običajnim" modelom SUV ...
Priporočamo tudi: Uf, od tega hudega avtomobila je ostal le še kup pepela