Potniški ali limuzinski kombi Rifter je priljubljen Peugeotov model, ki pa ga lahko dobite le še v - baterijsko-električni verziji. Pri Peugeotu so ga posodobili za drugo življenjsko obdobje, tudi z nekaj bolj optimističnim dosegom.
Rifter (naslednik Partnerja) velja za enega bolj priljubljenih modelov v konkurenci limuzinskih kombijev (npr. Citroën Berlingo, Renault Kangoo, VW Caddy ...). Toda pri Peugeotu so se lani odločili, da drugo generacijo prostornega modela ponudijo le še v baterijsko-električni različici kot e-Rifter, razen če gre za tovorni ali poltovorni model (N1). Model BEV je sicer na trgu od začetka leta 2022, zdaj pa so mu namenili posodobitev - oblikovno in tehnično.
Predvsem prednji del Rifterja je povsem nov, bolj dinamičen, z drugačnimi žarometi in svetlobnim podpisom dnevnih luči ter novim logotipom.
Za 40 km boljši doseg
Najbolj zanimiva je seveda tista, ki je povezana z dosegom. Pri Peugeotu se za ta model niso odločili za vgradnjo druge generacije baterije in motorja kot pri številnih drugih modelih te (in sestrskih) znamk, ki zmore 115 kW (156 KM) in baterije s 54 kWh, pač pa so pri Peugeotu raje optimizirali obstoječ pogon z e-motorjem s 100 kW (136 KM) in baterijo s 50 kWh. Tako zmore zdaj Rifter do 320 km z enim polnjenjem (prej do 280 km).
Pri Peugeotu sicer ne govorijo natančno, kaj so postorili za daljši doseg, so pa druge vrednosti pogona ostale enake, tako motor s 100 kW in navor (270 Nm) kot pospešek do 100 km/h (11,2 s). Tudi dokaj rezervirana končna hitrost je ostala omejena na 135 km/h.
Bolj kakovostna notranjost
So pa posodobili notranjost - predvsem z novo armaturno ploščo, ki zagotavlja boljšo ergonomijo in se ponaša z bolj kakovostno končno obdelavo. Zasnovana je okoli voznikovega mesta in i-Cockpita® in ima v zgornjem osrednjem delu povsem novi 10-palčni zaslon na dotik visoke ločljivosti. Nov je tudi manjši volanski obroč, oblečen v usnje in z možnostjo ogrevanja, novi so materiali v kabini ...
Nekaj sprememb in dopolnitev je tudi pri varnostnih asistenčnih sistemih, predvsem pomoč pri parkiranju ima sedaj na voljo 12 tipal, ter sistem VisioPark 180°, ki je odslej opremljen s kamero za vzvratno vožnjo visoke ločljivosti.
Novinec bo pri nas na voljo pomladi drugo leto, o cenah pa pri uvozniku za zdaj še nič.
Preberite še: Uspešni dostavnik je vstopil v digitalno dobo
BONUS VIDEO: Drift, reli in tovorna zver v enem? To je novi Raptor!